Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Omprövning

Dom som du ska betala till kan söka om omprövning vill inte skrämma dig men det hände mig men Kronofogden dömde till min fördel
Ja det vet jag.
Hur såg din situation ut? Vilket bolag ansökte om omprövning och när i tid under din skuldsanering?

Ja det vet jag.
Hur såg din situation ut? Vilket bolag ansökte om omprövning och när i tid under din skuldsanering?
Det är dock bara skatteverket som ser din höjning innan skuldsaneringen är slut.

Ja så är det. Har dock ingen skatteskuld.

Något nytt som jag uppmärksammade när Intrum tog upplysning på mig i juni så framkommer mitt bolagsengagemang på creditsafe vilket det ej gjort tidigare. Egen företagare sedan 2016 vilket även framgår i min ansökan om skusan 2019.

Något nytt som jag uppmärksammade när Intrum tog upplysning på mig i juni så framkommer mitt bolagsengagemang på creditsafe vilket det ej gjort tidigare. Egen företagare sedan 2016 vilket även framgår i min ansökan om skusan 2019.
Det syns även på mina CS, och det har det gjort så länge jag minns att jag läst kopiorna :).

Dock syns även gamla företag, typ ett som jag avslutade 2008 och ett som avslutades 2014…framkommer bara när dom startades och inte när dom avslutades.

Det syns även på mina CS, och det har det gjort så länge jag minns att jag läst kopiorna :).

Dock syns även gamla företag, typ ett som jag avslutade 2008 och ett som avslutades 2014…framkommer bara när dom startades och inte när dom avslutades.
Märkligt för att det har under dessa 5 år aldrig framkommit på CS. Blev nojig och om det här var ngt nytt eller har de gjort en utökad upplysning på mig.

Märkligt för att det har under dessa 5 år aldrig framkommit på CS. Blev nojig och om det här var ngt nytt eller har de gjort en utökad upplysning på mig.
Möjligt att det kan finnas olika typer av upplysningar, men kollade lite på mina äldre i Kivra, och det framkommer på samtliga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp