- Meddelanden
- 30
- Mottagna reaktioner
- 14
- Poäng
- 42
Jag fick avslag från att ha 6000kr mer bruttoAvslag eller betala mer ?
Jag fick avslag från att ha 6000kr mer bruttoAvslag eller betala mer ?
Ok.Jag fick avslag från att ha 6000kr mer brutto
Har med omprövat ! Blir ca 6000 kr mer brutto under året om man slår ett snitt ! Så 72k mer lär det bli ! Intressant ser vad dom kom kommer fram till ! Ser ut dom kommer ringa om 2-3 veckorJag fick avslag från att ha 6000kr mer brutto
Var det under hela året i snitt 6k mer per månad ?Jag fick avslag från att ha 6000kr mer brutto

Hon räknade från min lönehöjning dvs från april månad, Jag hade ca 46k i snitt då men eftersom det gällde semester ersättning och lite övertid samt den retroativa lönen så tog vi bara min månadslön från 34k - 40k och så meddelande hon borgenärerna i beslutet att resten gällde semester, övertid bla.Var det under hela året i snitt 6k mer per månad ?![]()
Jag trodde att jag skulle betala in mer eftersom det va en rejäl höjning.Ja jag angav 43k i ansökan men kommer bli 49k nu i slutet av december ! Då är det från januari till december ! Mars , maj , juni är månader jag tjänat betydligt mer ! Fått bonus , semester ersättning och övertid ! Blir spännande och se vad dom säger ! Verkar väldigt olika hur dom räknar ut det ! Just för vissa tar bara 4-5 mån bakåt och kollar med och räknar ihop ! Sista 4 mån har jag tjänat under 43k !Hon räknade från min lönehöjning dvs från april månad, Jag hade ca 46k i snitt då men eftersom det gällde semester ersättning och lite övertid samt den retroativa lönen så tog vi bara min månadslön från 34k - 40k och så meddelande hon borgenärerna i beslutet att resten gällde semester, övertid bla.Jag trodde att jag skulle betala in mer eftersom det va en rejäl höjning.
Men jag angav också att min hyra höjdes med 700kr.
För mig blev det avslag påHur gick det ?
Skönt.För mig blev det avslag på
Omprövningen!