Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Omprövning skuldsanering

Så då är det inte med garanti. Du får ta bort antingen förmodligen eller garanti i den meningen annars blir det lite motsägelsefullt.
Och eftersom att du lägger in förmodligen så finns det ingen garanti skulle jag vilja påstå.
Jag kan inte bry mig mindre om vad ordpoliser säger. Alla förstår vad jag menar

Så då är det inte med garanti. Du får ta bort antingen förmodligen eller garanti i den meningen annars blir det lite motsägelsefullt.
Och eftersom att du lägger in förmodligen så finns det ingen garanti skulle jag vilja påstå.
Nu tror jag iofs att normalt tänkande förstår vad hen menar (alltså: förmodligen, med stor sannolikhet).

Nu tror jag iofs att normalt tänkande förstår vad hen menar (alltså: förmodligen, med stor sannolikhet).
Jag förstår också vad han menar. Men vi är inte dem enda användarna här. Och att vara otydlig är något många tycker är problematiskt när det gäller just KFM.
Då blir det inte bättre av att vi här också är otydliga, läser jag ordet "garanti" så tolkar jag det som att det inte finns några frågetecken.

Lite inte blint på innehållet bara.
Förväntar du dig att alla personer som skriver något är både författare och jurist?

Om du skriver att något är fel så måste du förklara vilken del och vad som är rätt svar. Annars är det lika bra att inte skriva något alls.

Ett svar som detta retar bara upp andra personer, men också anses du som en negativ person som behöver träna på social kompetens.

Förväntar du dig att alla personer som skriver något är både författare och jurist?

Om du skriver att något är fel så måste du förklara vilken del och vad som är rätt svar. Annars är det lika bra att inte skriva något alls.

Ett svar som detta retar bara upp andra personer, men också anses du som en negativ person som behöver träna på social kompetens.
Du får tycka så då.

Så om ngn skickar in omprövning på ens skuldsanering får man kvitto på det i kivra cirka 1-2 v efter den i kommit och alltså innan den hanteras av kfm?

trodde man fick först när den behandlades

Förmodligen med garanti som jag sa. Har du inte fått på Kivra efter en vecka att omprövning inkommit är din skuldsanering klar med 99.9% ish sannolikhet
Fast om bolaget omprövar så får du bara veta det när dom väl börjar arbeta med din omprövning . Alltså typ 5-6 mån senare ! Inte som när en skuldsanering ska vinna laga kraft då kommer besked om omprövning väldigt snabbt !

Så om ngn skickar in omprövning på ens skuldsanering får man kvitto på det i kivra cirka 1-2 v efter den i kommit och alltså innan den hanteras av kfm?

trodde man fick först när den behandlades
När den börjar behandlas ! Så blir när det är dags för den omprövningen !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp