Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Omprövning hos KFM – någon fått svar efter ansökan i september?

Fick avslag på min omprövning nu, det var ju fantastiskt. Då blir det några tusenlappar extra på fickan varje månad :)
Skickade in omprövning 2/12.
Grattis 😊 Skönt med några tusenlappar extra i varje månad. Jag skickade in omprövning den 19 september och inte fått något besked än. Hur långt kvar av saneringen har du kvar?

Grattis 😊 Skönt med några tusenlappar extra i varje månad. Jag skickade in omprövning den 19 september och inte fått något besked än. Hur långt kvar av saneringen har du kvar?
Tack snälla! Drygt 4 år kvar av saneringen.

Jag lämnade komplettering torsdag den 29 januari. Fortfarande inte hört ett ljud. Hur går det för dig?
Inte ett knyst, har nästan lyckats glömma bort omprövningen 😄 men varför det dröjer så enormt är man ju nyfiken på. Maria här ovan skickade in 3 månader efter oss...

Hejsan
Jag har oxå ansökt...fick mail igår om det...Från vilken datum ska jag säga att dom räknar ifrån??

Du har ansökt om omprövning att du vill betala mer.

Från vilket datum vill du att vi räknar om beslutet. Vad är din lön då föres skatt?

Är det något annat i din ekonomi som har förändrats.

Kollektivtrafik kostnad?

Boendekostnad?

Senast ändrad:
Hejsan
Jag har oxå ansökt...fick mail igår om det...Från vilken datum ska jag säga att dom räknar ifrån??

Du har ansökt om omprövning att du vill betala mer.

Från vilket datum vill du att vi räknar om beslutet. Vad är din lön då föres skatt?

Är det något annat i din ekonomi som har förändrats.

Kollektivtrafik kostnad?

Boendekostnad?
Jätteskumt, egen omprövning ska väl inte räknas retroaktivt? Så beslutet borde gälla från att dom är klar med omprövningen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp