Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Omprövning hos KFM – någon fått svar efter ansökan i september?

@görgen har du fått svar? I fredags fick jag svar på mitt mail jag skickat till kronofogden. Handläggaren som ska handlägga mitt ärende svarade att man börjar handlägga mitt ärende om 2-3 veckor och att det är långa handläggningstider just nu.

@görgen har du fått svar? I fredags fick jag svar på mitt mail jag skickat till kronofogden. Handläggaren som ska handlägga mitt ärende svarade att man börjar handlägga mitt ärende om 2-3 veckor och att det är långa handläggningstider just nu.
Nej, inte hört nånting. Du hade också skickat in omprövningen i september?

Jag skickade in för omprövning i juli och det är inte beslutat ännu. 3 veckor hade gått för borgenärerna att invända mot ändring av betalplan för kanske 5 veckor sedan.
Otroligt lång process.

Jag skickade in för omprövning i juli och det är inte beslutat ännu. 3 veckor hade gått för borgenärerna att invända mot ändring av betalplan för kanske 5 veckor sedan.
Otroligt lång process.
Oj det var länge. Står 3 månader på hemsidan tills beslut ang omprövning.

Jag skickade in min ansökan den 19 september. Den 20 september fick jag på Kivra att dom tagit emot min ansökan.
Alright!
Nu har jag ansökt om att betala mer, så är väl ingen stress egentligen. Men oroväckande att det tar sån tid, en vacker dag kanske man måste ansöka om att betala mindre

Alright!
Nu har jag ansökt om att betala mer, så är väl ingen stress egentligen. Men oroväckande att det tar sån tid, en vacker dag kanske man måste ansöka om att betala mindre
När jag separerade, och blev ensamstående med mitt barn, fick jag vänta i över 7 månader på beslut. Dom månaderna kändes långa när man helt plötsligt stod med alla kostnader själv från att ha delat på allt.

När jag separerade, och blev ensamstående med mitt barn, fick jag vänta i över 7 månader på beslut. Dom månaderna kändes långa när man helt plötsligt stod med alla kostnader själv från att ha delat på allt.
När du väl fick beslut på din ansökan om omprövning, fick du förändrad betalplan då? När började den gälla?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp