Inga kompletteringarKonstigt. Fick du komplettera? Jag har inte hört ett ljud öht.
Man har flyttat om ett gäng rutinerade handläggare att handlägga omprövningar för att komma ner i tid där..
Det var ju 6 månader när det var väntetider som "Längst".
Nu står det så här : "Denna vecka börjar vi arbeta med ärenden som kom in den 6 november."
Det är ju typ lite mer än 1 månads väntetid bara.
![]()
Väntetider
Din väntetid, tiden innan vi börjar arbeta med ditt ärende och tiden det tar för oss att handlägga, är beroende av flera olika faktorer. Här hittar du...kronofogden.se
Vi får vara glada om beslutet dröjer till januari, för som jag förstått börjar de alltid gälla månaden efter?Min omprövning som dom fick den 20 september har jag inte hört ett ljud från. Då är min också bortblåst. 😁
Hur länge har du väntat från samtal/mejl med kompletteringar?Vi får vara glada om beslutet dröjer till januari, för som jag förstått börjar de alltid gälla månaden efter?
Så, nu har jag väl jinxat. Beslut kommer imorrn
Har inte fått varken samtal eller mailHur länge har du väntat från samtal/mejl med kompletteringar?
Vid mina omprövningar där det ska tas ett nytt beslut så har det tagit 3/3,5 vecka. För att borgenärerna ska få tid på sig att yttra sig.