Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Omprövning av skuldsanering

Märkligt men det är ju positivt i så fall! Kolla med kfm om de har dragit tillbaka sin omprövning, åtminstone för att meddela kfm detta.

Min sanering avslutades i början av sept och utbetalning gjordes av kfm nu i nov. Gick in på inkassobolagens hemsida men skulderna är fortfarande synliga. Kan ni som har avslutad skuldsanering dela med er av era erfarenheter. När avslutas era ärenden hos borgenärerna?

Hej, då kommer en uppdatering här i ärendet. KFM skickade idag om omprövning på kivra. Det lustiga här är att borgenären som begärt omprövningen har angett att min inkomst är 3500kr/månad lägre än den var vid inledande. Har givetvis kvar mitt inledande beslut och kollat allt. Min årsinkomst i de dem skickade skiljer 42000kr brutto mot mitt inledande brutto. Tycker detta är väldigt konstigt?

Hej, då kommer en uppdatering här i ärendet. KFM skickade idag om omprövning på kivra. Det lustiga här är att borgenären som begärt omprövningen har angett att min inkomst är 3500kr/månad lägre än den var vid inledande. Har givetvis kvar mitt inledande beslut och kollat allt. Min årsinkomst i de dem skickade skiljer 42000kr brutto mot mitt inledande brutto. Tycker detta är väldigt konstigt?
Fattar ingenting?

Borgenären har begärt en omprövning. I deras omprövan anger borgenären att jag tjänat 3500kr/månad mindre än vad min inledande inkomst var år 2019 och nu har de omprövat för att jag tjänat för mycket. Det är det jag upplever konstigt för sen jämför de den felaktiga inkomsten mot den faktiska inkomsten för åren 2022 och 2023.

Borgenären har begärt en omprövning. I deras omprövan anger borgenären att jag tjänat 3500kr/månad mindre än vad min inledande inkomst var år 2019 och nu har de omprövat för att jag tjänat för mycket. Det är det jag upplever konstigt för sen jämför de den felaktiga inkomsten mot den faktiska inkomsten för åren 2022 och 2023.
Okej och hur ligger det till då?

Och ändå tog de bort dina skulder från deras sida. Märkligaste omprövningen jag har läst om och förstår inte resonemanget.

Exakt.. fattar inget. Har tagit med allt det i mitt yttrande
Deras märkliga agerande är till din fördel tänker jag. Är säker på att omprövningen kommer utmynna i avslag. Tråkigt bara att du ska behöva gå igenom detta när du precis gick i mål.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp