- Meddelanden
- 123
- Mottagna reaktioner
- 26
- Poäng
- 112
Hej! Jag utgår ifrån att du är fast anställd. 5ff är inte så farligt,däremot spelar det roll när de registrerades. Om du har tagit många nyligen så kan de vara bra att vänta. Men om det var ett par månader sedan kan det vara möjligt att få ett samlingslån. Vad jag skulle rekommendera är att sök på beloppet som du behöver för att samla alla lånen hos låneförmedlaren, sedan därefter kan du göra bedömningen om buden är tillräckligt bra för att samla alla eller bara det dyraste krediterna.
ja det stämmer bra, anställd I min kommun sedan 2012 och på denna tjänsten sedan 2016 jobbar även I vården så sitter ”säkert” nu I den rådande krisen.
Jag gjorde misstaget att göra en ff I början av februari innan mina ff gått ner andra ff är från förra året dock efter sommaren.
om jag gör ett försök på hela beloppet, finns det banker som backar pga högt sökt belopp eller om dom kan erbjuda något även om det är en lägre summa så gör dom det?
Har mycket utanför uc som måste bort, gör jag bäst I att söka ett samlingslån ändå eller ska jag söka ett nytt, vilket har man störst chans till?
tack för ditt svar