Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Om ni hade ......

Tja om ni hade 100 000-300 000kr på kontot. Inga skulder. Kanske inget jobb. Ingen egen familj. Inte så många att hänga med vad skulle ni göra då? Om ni skulle resa vart skulle ni åka då? Om ni skulle köpa/investera vad skulle ni köpa då? Är ingen monster summa men lite man kan göra något kul för typ om man har fantasin och viljan som kanske saknar hos mig.

Börja träna, åk till thailand ett år, börja ta steroider där eftersom det är lagligt det finns bra kvalite på apoteken, få en monsterkropp, bygg upp självförtroendet samtidigt som du träffar nytt folk och ser världen, sen håller alla tyst när du kommit hem.
Sterioder förstör hälsan, ger skador på bland annat hjärta och lever. Skadorna kan leda till skrumplever, förstorat hjärta, åderförkalkning och blodproppar. Risken för självmord kan öka,risken större att få psykos.
Johoo men åk dit det är lagligt.

Om du har pengar så du klarar dig ett tag, lägg tid på något som verkligen intresserar dig.
Resa runt. Det behöver inte kosta så mycket. (Backpackers). Se mer av världens. Nya perspektiv inspirerar.
Om det redan finns något du älskar att göra, kolla om du kan omvandla det till inkomst.
Gör något som hjälper andra? Det finns frivilliga organisationer där man kan göra skillnad samtidigt ha roligt och ser nytt.
När jag var yngre tog jag hojen och reste runt i 4 månader från camping till vänner till B&B. Bara körde för att se och uppleva så mycket som möjligt. Man träffar olika folk, mer än man tror.
Hade jag fått göra det igen (om 30år yngre) hade jag åkt till frivilligorganisationer och deltagit som lärare eller annat. Jag hade åkt på valsafari några veckor.
Bokat in mig på ranch i Montana för att göra riktigt ranch arbete ett tag.
Möjligheterna är ju oändliga när man är ung och inte har så mycket ansvar för andra.
Lev livet!

Tja om ni hade 100 000-300 000kr på kontot. Inga skulder. Kanske inget jobb. Ingen egen familj. Inte så många att hänga med vad skulle ni göra då? Om ni skulle resa vart skulle ni åka då? Om ni skulle köpa/investera vad skulle ni köpa då? Är ingen monster summa men lite man kan göra något kul för typ om man har fantasin och viljan som kanske saknar hos mig.

Hade köpt en liten och lätt bil, lättat och trimmat den och åkt på banracing. Det är så in i helvete roligt och med en gammal plåtren civic som man knåpar in en extra 100 hk i så står man sig rent ut sagt jävligt bra även mot såna som har 10 ggr dyrare bilar om man vet vad man gör bakom ratten!

Hade jag fått den chansen med den kunskap jag har i dag fast när jag var mellan 20-30 (utan barn) hade jag dragit iväg på en soloresa, backpacking typ inget mål inga krav bara dragit. Sen varit borta så länge jag haft lust och råd.

Skulle rest, hade satsat på Asien där det är billigt att resa runt och lätt att hitta andra backpackers att umgås med! leva billigt i bungalows på stranden och bara njuta!

Jag skulle fixat ett green card och åkt till USA. Köpa en bil och åka runt i alla stater, bo och ev jobba på plats. Stanna minst 6m. Detta är om jag reser tillbaka 20år i tiden och reser solo.

Nåt speciellt ställe i England? Jag ser the holiday stugan framför mig :faceheart:
Yorkshire helt klart,gärna norra ut på havet. Blåsigt och kallt, och väldigt vackert! :)
The holiday stugan skulle också vara helt OK , bara nån timme från London, men där snackar vi många många miljoner!

Yorkshire helt klart,gärna norra ut på havet. Blåsigt och kallt, och väldigt vackert! :)
The holiday stugan skulle också vara helt OK , bara nån timme från London, men där snackar vi många många miljoner!
Har googlat nu, så vackert! Skulle lätt vilja se mer av England… tyvärr bara blivit london för min del!
Väldigt sugen på Irland också..

Ja den är så söt den stugan :faceheart:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp