Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Om ni hade ......

Har googlat nu, så vackert! Skulle lätt vilja se mer av England… tyvärr bara blivit london för min del!
Väldigt sugen på Irland också..

Ja den är så söt den stugan :faceheart:
Jag har bott i Irland, lätt att få jobb där! Behövs många svensktalande support där. Jaaa hela Yorkshire är magiskt! Åk dit!

Om jag hade dessa pengar
Detta är de jag hade gjort, om jag visste det jag vet idag och utgår från det.

Jag hade sparat ca 100K, investerat i aktier / värdepapper.
Resterande 200K hade jag spridit ut, hade väldigt gärna vilja åka till Italien, Venedig och bo där ett tag. Tills pengarna tar slut,

Basic, väldigt Basic :D

Svår fråga men försökt spara, cyklat rundor, legat rundor och njutit av livet helt enkelt.

Hade köpt nya kläder och inredning. Hade tagit ledigt och åkt på semester första gången på 10år. Resterande 200+ hade jag investerat i något, vet ej vad.

Nu har jag barn och skulder.

Hade jag inte haft som du skriver i beskrivningen så hade jag nog rest och levt livet. Många olika platser. Bland annat Peru djungeln göra ayuhasca och kollat runt där.

Älskar rave hade åkt på många olika rave osv.

hade jag fått nu äre en helt annan sak. Hade nog lagt 100-200 på lån, tagit körkort. Lagt in 50 000 på fonder åt min son. Sen sparat resten åt mig själv som buffert :)

Köpt min Dodge Charger / Challenger som jag drömmer om. :cool:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp