H
Hmm
Gäst
Poäng: 0
Hej!
Borde nog kunna betala av den innan juni utan att ta ett sånt lån tror jag .
Jag kommer ha 8 förfrågningar i juni och resten måste jag vänta ändå till januari 2019 för att få bort dem flesta.
Menar du att jag ska ta andra lån dom inte syns på UC för att få bort allt utom Norwegian? . Vet inte om jag vågar riskera det för skulle jag då inte få något lån beviljat sen för att lösa allt så är det kört. Kämpar redan nu med månadskostnaden och den lär väl va högre på slantar, Credway os.v ?![]()
Om du lyckas lösa din kredit i juni och du då har 8 FF. Då skulle jag faktiskt kolla med norwegian om de är intresserade av att baka alla dina blancos i ett nytt lån, på lång tid, räntan spelar inte så stor roll. Ha detta samtal utan att de tar en UC, bra att få ett förhandsbesked genom att du skickar kopia på din minuc. Det är väl månadskostnaden du vill sänka genom att betala på ett istället för flera lån?
Sen är det bara att vänta ut alla FF och när du har under 1 i UC så kan du söka nya blancon i hopp om bättre ränta.
Jag har 400k i inkomst, över 500 k i lån på senaste UC, 3 FF, men betyg UC 0.5.
Så din totala skuld är inte hög, mer att du har många Ff, flera lån och en kredit.