Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Obehagligt, besökt min personliga profil.

Jag blev kontaktad av Cashia på Facebook och fick även ett "hot" om att bli utannonserad i en lokal tidning.

Jag blev kontaktad av Cashia på Facebook och fick även ett "hot" om att bli utannonserad i en lokal tidning.

Fy fan vad grisigt! Någon som vet om samma personer (Cashia) ligger bakom eller har samröre med tex 2000.nu, Vivansen, Facility finance, Troton, Bragus...?

Kan man inte anmäla de som är inne och snokar för otillbörligt intrång på sociala medier enligt Datainspektionen.

Men vad sjutton!!!! Inte gör man väl så! Det finns en process hur pengar ska drivas in via inkasso Kfm etc! Inte via hot!!!!

tiggrekatten007, otroligt obehagligt, man undrar ju om de inte har tillräckligt att göra. Vill du berätta vilket bolag det var?

Jag skulle gärna testa att anmäla, men jag vet ju inte riktigt vem som snokar i mitt fall.
Jag tror inte att det är olagligt, arbetsgivare t ex kollar ev sökanden och anställda t ex. men däremot är det obehagligt när det är låneinstitut som gör!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp