Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

nytt smslån - vardagslånet.se

2 lån?

Någon som har fått dubbla lån utbetalda?

Ringde och frågade dem om jag kunde låna en gång till men enbart ett lån åt gången...

Verkar vara fel på deras bedömning.

Jag fick avslag. Inga anmärkningar, inga skuldsaldon, innehar bedömning HÖG hos creditsafe så jag skall inte kunna bli nekad!

Senast ändrad:
Någon som har fått dubbla lån utbetalda?

Jag fick dubbla lån 3000kr på båda. Jag provade en 3e gång men då stod det att jag redan hade obetalt lån hos dom, såg att dom hade även ringt mig så antar att jag endast lyckades pga deras systemproblem dom hade i början

jag sökte igår på 2000 kr fick grön text att det var beviljat, fick ett mess senare att det betalas ut på först på måndag..ska dom ha in id-handling?

Jag förökte sedan på 1000kr(test) men fick ingen kod ..fick ett mess det inte var godkänt...konstigt genom att jag inte skrivit in en ansökningkod,summa eller info om mig själv.eller är det ett mess att jag inte fick det godkänt det första??

blir lite fundersam nu...

så här såg sms ut som jag fick i fredags när jag sökte..

Tyvärr kommer pengarna första måndag då kundtjänst stanger 16..mvh(exakt så stod det)

nån som fått känner igen samma eller?

Fick du sms efter kl 16 så är det lätt att förstå.. De har gått hem för dagen...

ja du har rätt idet förståss :)

min fråga var mera om: man får grön text att det är beviljat är det preliminärt eller är det verkligen beviljat...??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp