Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

nytt smslån - vardagslånet.se

Ring creditsafe som sköter deras filter så kanske du får svar på ditt avslag. Beror säkert på något..

konstigt att vissa får precis 3000kr beviljat medan andra får avslag fast de har bra inkomst??

varning för detta företag villkoren är tydligen inte den samma för alla

Håller med! Det enda jag fått av detta är en dyr mobilräkning! Igår blev jag ju beviljad lån via ett mail som vars länk inte fungerade = inga pengar utbetalda, (trots att jag först blev nekad dessutom) sökte idag och blev nekad trots att jag lusläst och uppfyller villkoren. Akta er för detta företag, verkar bara vilja ha era avgifter. :mad:

Diandra det lyser igenom med ditt skitsnack. Du blev nekad igår och nekad idag ... Du är väl inte kreditvärdig för företaget.

Jag fick godkänt och pengarna på 25 minuter.

Godkänt här också.
Stämmer nog som en föregående talare här beskrev om hur taxerad inkomst ser ut för att få de olika beloppen på lånen.
Inga anmärkningar men jag fick dock lämna kopia på id. Antar att det var pga icke reg mob nr.
Men de var snabba med svar i mailen (där jag skickade id-kopian) och efter det satt pengarna på kontot ca 2h senare :)

Diandra det lyser igenom med ditt skitsnack. Du blev nekad igår och nekad idag ... Du är väl inte kreditvärdig för företaget.

Jag fick godkänt och pengarna på 25 minuter.

Beviljad och inte beviljad - de borde väl va konsekventa i a f.
Uppfyller kraven för lån - lånsumma/inkomst/ålder/skulder, men jag
bryr inte om detta företag mer, ville bara uppmärksamma övriga här som råkat ut för samma sak...

har du underskott av kapital flera lån,och många ff,aktiv sökning på lån ja då blir det dålig scoring. så blir man inte beviljad.det finns många anledningar varför man inte blir beviljad.spelar ingen roll om man stämmer på villkoren.de ser allt oavsett om det tas uc eller annat.
Bästa är fråga varför man får avslag det ska lånegivare kunna svara på.för något är det ju som gör att du får avslag.

har du underskott av kapital flera lån,och många ff,aktiv sökning på lån ja då blir det dålig scoring. så blir man inte beviljad.det finns många anledningar varför man inte blir beviljad.spelar ingen roll om man stämmer på villkoren.de ser allt oavsett om det tas uc eller annat.
Bästa är fråga varför man får avslag det ska lånegivare kunna svara på.för något är det ju som gör att du får avslag.

Ja så är det. Jag fick t.ex. avslag för jag har för låg sammanräknad inkomst, just på grund av underskott av kapital... usch ja

500kr

ansökt 2ggr på högre belopp blev nekad
ansökte på 500 i dag blev beviljad

500 kr

Samma här. Har blivit nekad på högre belopp, men ansökte nu om 500 kr och fick grönt/ok på skärmen :) Verkar således vara mycket lägre villkor på just 500 kr...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp