Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

nytt smslån - vardagslånet.se

Jag har fått mina dagen efter, har Nordea. När jag sökte igår så fick jag ett sms att pengarna kommer imorgon(idag) för att deras Nordea konto kommer på onsdag :S

vardagslånet

Jag får inte ens ett sms tillbaka så att jag kan skriva koden! Fler som varit med om samma sak??

Gott

Jo absolut toppen för min del.
Jo kreditvärdig för att bli godkänd lån är jag men det står i deras villkor att man endast kan ha ett lån åt gången men jag har nu två, va det jag menade med att dom inte har så mycket koll.

Ja då förstår jag, men det kanske bara gäller lägre belopp?? Men skönt att du fick dina två lån om du nu ville ha det.
Jag har lånat både på mig och min fru, idag kom pengarna som dom skulle till frugan.
Perfekt..... Kanske skall testa att låna igen, bästa låneföretaget jag sett på nätet... he he.

Seriöst, pengarna kommer i tid, kundservicen är perfekt och man kan låna två gånger fast man egentligen inte får det.... kan inte bli bättre.... :)

ockrare

det lär inte bli så bra för dem om konsumentverket fårreda på att de lånar ut 2 ggr till samma person/dag. hhur seriöst e det? dessutom finns det billigare alternativ!

svara

uppfyller kraven har inga anmärk inkomst på 19000/mån men avslag??

skitföretag måste förklara er varför får man inte svar?

uppfyller kraven har inga anmärk inkomst på 19000/mån men avslag??

skitföretag måste förklara er varför får man inte svar?

Du har kanske en lägre inkomst från förra året som de ser? Konstigt att man inte kan få fram vad de har för inkomstkrav. Om de inte godkänner en lön på 19000 i månaden (förutsatt att det finns registrerat på kreditupplysningen, alltså en årsinkomst) så tycker jag det är ett lite märkligt företag.

Jag mailade och frågade på fm idag, varför länken som jag ska klicka på för att få lånet utbetalt (den gällde ju bara 2 timmar) inte fungerade, efter ett tag fick jag svar dem har precis startat upp siten och skickar alla fel till datakillen, samt beklagade proplemen.
Sen har jag inte hört nåt mer, inga pengar har trillat in och länken är som förut... Jag har nu lagt ut 120:- i sms-avgift totalt. :mad:

Jasså

Du har kanske en lägre inkomst från förra året som de ser? Konstigt att man inte kan få fram vad de har för inkomstkrav. Om de inte godkänner en lön på 19000 i månaden (förutsatt att det finns registrerat på kreditupplysningen, alltså en årsinkomst) så tycker jag det är ett lite märkligt företag.

Tror jag inte på, det finns ju mängder av folk bara på detta forum som fått sina pengar och är nöjda, vad skall dom då ha för lön? 200 000kr i månaden eller?
Tror han jiddrar...

Jag fick heller ingen kod på sms men det berodde på för lågt saldo hos mig. :)

Ringde och frågade vad som gällde för de olika beloppen i inkomst och 3000 kr var 220 000 och 1000-2000 var det 105 000...

Fick pengarna efter 25 min och är nöjd :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp