Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån, savelend.se?

kollar upp bolag innan jag tar lån faktiskt.
eftersom de håller till härinne så ställde jag frågan till dom inte till dig.

Jag har skickat ID och en Faktura ! Efter två dager har jag fått penger. Idag kam epost att jag kan mig logga i. Jämnt har jag fått snabbt svar. Vad ska nu inte funka med de ?

Ogiltigt personnummer? Jag existerar tydligen inte. Är detta ett skämt?

Det felmeddelandet inträffar om man begär koden till sin mobil innan man fyllt i mobilnumret. Det bör givetvis sidan säga till om och denna funktion byggs in under kvällen. Tack för att du gjorde oss uppmärksam på detta och jag hoppas du tar dig tid att prova igen! (Gör du det ikväll så fyll i forumläret uppifrån och ned)

tar inte ni kreditupplysning??då borde det stå där var man bor någonstans.
varför skall ni har räkningar.verkar lite konstigt kan jag tycka.

kollar upp bolag innan jag tar lån faktiskt.
eftersom de håller till härinne så ställde jag frågan till dom inte till dig.

Hej,

Tack för din fråga. Om du går igenom den automatiska processen, alltså verifierar dig med telefonnumret begär vi inte in några kopior. Detta stå telefonnumret slås matchas mot kreditupplysningen.

Om du däremot mailar in till oss kan i praktiken vem som helst skapa en mail olle.larsson@gmail.com och uppge ett personnummer samt begära lån i dennes namn. Därför beger vi in en räkning samt ett ID för att visa att personen i fråga som söker, verkligen är den denne utger sig för att vara.

Hoppas det klargjorde lite!

Hälsningar
Ludwig

Telefon identifiering

Har fyllt i mobilnummer och bett och få verifieringskod för identifiering via mobil. ( ett flertal gånger) Då sägs det att mitt abonnemang inte matchar mitt personnummer?? Hur kommer det sig? Mitt personnummer stämmer visst med mitt abonnemang!
Ni har så otroligt många fel på mejl, telefon, identifieringar.. Så många ursäkter, Lös dessa istället för att använda den här sidan som eran egen kundtjänst, oproffsigt!

Har fyllt i mobilnummer och bett och få verifieringskod för identifiering via mobil. ( ett flertal gånger) Då sägs det att mitt abonnemang inte matchar mitt personnummer?? Hur kommer det sig? Mitt personnummer stämmer visst med mitt abonnemang!
Ni har så otroligt många fel på mejl, telefon, identifieringar.. Så många ursäkter, Lös dessa istället för att använda den här sidan som eran egen kundtjänst, oproffsigt!

Hej!

Vi inhämtar denna information automatiskt från teleoperatörerna. Det kan hända de har gamla uppgifter och att det då blir fel. Teleoperatören Hallon är inte med i samarbetet ännu och därför kan det visa fel.

Du är välkommen att skicka mail till info@savelend.se så ska vi handlägga din ansökan manuellt.

Någon som vet var man fyller i sitt kontonummer i ansökan?

Det får du göra när du loggat in första gången. Om ditt konto inväntar manuell granskning får du alltså möjlighet att göra detta när ditt konto blivit godkänt.

Ha en bra dag!

Växel

Hej alla,

Vår teleoperatör slutför de sista inställningarna av vår växel idag. Detta kan tyvärr medföra störningar om ni försöker nå oss per telefon. När växeln väl är på plats kommer det innebära bättre service och bl.a. ett kösystem för att undvika upptagetton för er användare!

Vi ber om ursäkt om detta orsakar några besvär för er och har bemannat vår mailsupport med extra personal för att kunna ge er snabbare service den vägen under tiden.

Vi kommer under veckan att starta vår egen tråd här "Officiela Savelend tråden" och börja besvara frågor där istället.

Senast ändrad:
väntetid

hej,
hur lång är väntetiden på ett lån med manuell granskning? och ett lån med vanlig granskning?

hej,
hur lång är väntetiden på ett lån med manuell granskning? och ett lån med vanlig granskning?

Hej.

Vår målsättning är 48h vid manuell granskning. När du tar ett vanligt lån och går igenom den processen så är lånet beviljat. Dock är det så att eftersom det inte är våra egna pengar vi betalar ut så kan det i vissa fall dröja något längre än normalt innan vi kan betala dig eftersom vi aldrig lånar ut mer än 80% av det kapital vi har tillgängligt.

Vi jobbar på att förtydliga den informationen i skrivande stund.

Hälsningar
Ludwig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp