Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån, savelend.se?

Japp! 3000kr fixade.
Snabba på mailen!

Hej,

Jag heter Per och arbetar med Savelend. Det är jättekul tycker jag och mina kollegor att ni har hittat oss och ni är varmt välkomna.

Har ni några frågor kan ni ställa dem till vår kundtjänst som gör sitt bästa för att besvara dem så snabbt som möjligt eller här i forumet så ska jag se till att återkomma regelbundet och ge svar här också.

Med vänlig hälsning
Per

Savelend Sweden AB
026 - 222 28 38
info@savelend.se

Dom tar creditsafe läste jag i villkoren. Är dom hårda eller lätta i sin bedömning?

Hej jto,

Huruvida vi är hårda eller lätta i bedömningen är inte helt enkelt att svara på, jag antar att det är en ganska relativ fråga.

Precis som du konstaterar använder vi Creditsafe för våra automatiska kreditupplysningar och har i samarbete med dem tagit fram kreditmallar som vi tror passar bra för de olika lånesummor vi erbjuder. Våra villkor är alltså beroende av hur stor summa du vill låna.

Dock är vi också väldigt medvetna om att det finns begränsningar med autmatiska kontroller, och om du anser att du har blivit nekad trots att du vet att du kan betala så är det bara kontakta oss så gör vi även en manuell kontroll och bedömning. Det kan ju vara så att du har fått ett nytt jobb eller ändrade levnadsförhållanden som inte framgår av en automatisk kontroll, men som har gjort att du har lättare att betala tillbaka ett kortsiktigt lån som detta.

Med vänlig hälsning
Per

Savelend Sweden AB
026 222 28 38
info@savelend.se

ringer de upp eller har de e-leg? finns inget värre än de som ringer upp.

Nej, de har inga E-leg
du måste ha reg-mobilabnomang, vilket jag hade fast med hemligt nr, då ville de att jag skulle skicka eller mejla de kopia på

1. ID-kort eller pass
2. Räkning som inte är äldre än 3 månader. (Hos telefonbolaget antar jag)
3. Anställningsbevis med telefonnummer till din arbetsgivare

lån på 3000kr

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp