Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån, savelend.se?

Vad ska dom med anställningsbevis till egentligen?
Nä välj några andra lånebolag i första hand säger jag bara.

Det är en del av kompletteringen då ansökan inte gick igenom den automatiska granskningen. För att få en helhetsbild och kunna bedöma vilken möjlighet den ansökande har att betala tillbaka lånet är anställningsbeviset en viktig del.

Ja det vore trevligt sökte för ett dygn sedan fått en faktura men på min sida står fortfarande under behandling

taxerad inkomst

Jag fick svar av er att min ansökan avslogs pga för låg taxerad inkomst men att jag hade villa hjälpte till men ändå räckte det inte. Min taxerade inkomst senaste deklarationen alltså för 2012 var 370 000kr Kan detta verkligen stämma att den anses för låg?

klipper in svaret

Det är din taxerade inkomst som inte når upp till de krav vi i dagsläget ställer. Dina övriga tryggheter i form av villa är givetvis hjälpande, men inte i tillräckligt stor utsträckning.

Mvh

Jag fick svar av er att min ansökan avslogs pga för låg taxerad inkomst men att jag hade villa hjälpte till men ändå räckte det inte. Min taxerade inkomst senaste deklarationen alltså för 2012 var 370 000kr Kan detta verkligen stämma att den anses för låg?

klipper in svaret

Det är din taxerade inkomst som inte når upp till de krav vi i dagsläget ställer. Dina övriga tryggheter i form av villa är givetvis hjälpande, men inte i tillräckligt stor utsträckning.

Mvh

Hej,

Du fick ett förtydligande per epost precis.

Hälsningar
Ludwig

klipper in svaret

Mvh

Fick också ungefär samma svar, sitter också på en helt ok
Taxerad inkomst.

Beviljat

Mitt lån blev igårkväll beviljat och jag har fått fakturan via mail och på mitt konto ligger lån aktivt, så långt så bra, problemet är att jag inte fått in några cash på kontot, dock sa de i telefon igår att jag skulle ha de idag vid 17 tiden men ännu inga pengar :/ jag har swedbank som bank och ja jag blev beviljad lån igårkväll så man funderar ju såklart på vart pengarna är :/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp