Kunde logga in för en vecka sedan. Nu går det inte. Om man testar ansöka står det att underhållsarbete pågår och att de är tillbaka snart.Någon som kan logga in på pjum? Har inte kunnat logga in på ca 1-2 veckor och kan inte kontakta dom heller…

Mitt hamnade på sergelUppdaterar tråden lite med ny info.
Min vän fick sitt pjum lån uppsagt och det hamnade hos ett inkasso bolag som hette Cready. Hon skulle skicka till dem idag ang avbetalningsplan. Återkommer om hur det går![]()
Hon fick brev på kivra igår hos detta bolag så de kanske har bytt eller använder sig av flerMitt hamnade på sergel
aldrig hört talas om detta faktiskt, så återstår o se om de är tillmötesgående eller inte.Nu har en till faktura förfallit. Inte betalat Augusti - September - Oktober - November - December - Januari, men får faktura varje månad.Mitt gick över från Divide till Pjum i Oktober. Inget inkasso ännu. Slutade betala i Augusti och har inte betalat varken Pjum eller Divide sen dess på 5.5 månader.
Dom har heller inte rapporterat in någon skuld till betalplan för skuldsanering trots påminnelser. Men jag får fortfarande räkningar och påminnelser av dom på mailen. Märkliga typer