Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån Pjum?

Någon som kan logga in på pjum? Har inte kunnat logga in på ca 1-2 veckor och kan inte kontakta dom heller…

Någon som kan logga in på pjum? Har inte kunnat logga in på ca 1-2 veckor och kan inte kontakta dom heller…
Kunde logga in för en vecka sedan. Nu går det inte. Om man testar ansöka står det att underhållsarbete pågår och att de är tillbaka snart.

Uppdaterar tråden lite med ny info.
Min vän fick sitt pjum lån uppsagt och det hamnade hos ett inkasso bolag som hette Cready. Hon skulle skicka till dem idag ang avbetalningsplan. Återkommer om hur det går :)

Uppdaterar tråden lite med ny info.
Min vän fick sitt pjum lån uppsagt och det hamnade hos ett inkasso bolag som hette Cready. Hon skulle skicka till dem idag ang avbetalningsplan. Återkommer om hur det går :)
Mitt hamnade på sergel

Mitt hamnade på sergel
Hon fick brev på kivra igår hos detta bolag så de kanske har bytt eller använder sig av fler :) aldrig hört talas om detta faktiskt, så återstår o se om de är tillmötesgående eller inte.

Mitt gick över från Divide till Pjum i Oktober. Inget inkasso ännu. Slutade betala i Augusti och har inte betalat varken Pjum eller Divide sen dess på 5.5 månader.

Dom har heller inte rapporterat in någon skuld till betalplan för skuldsanering trots påminnelser. Men jag får fortfarande räkningar och påminnelser av dom på mailen. Märkliga typer

Hon fick svar igår av Cready, totala skuld 9072kr, avbetalningsplan 1000kr/månaden i 4 månader, därefter 1600kr/mån tills skulden är slut. :)

Mitt gick över från Divide till Pjum i Oktober. Inget inkasso ännu. Slutade betala i Augusti och har inte betalat varken Pjum eller Divide sen dess på 5.5 månader.

Dom har heller inte rapporterat in någon skuld till betalplan för skuldsanering trots påminnelser. Men jag får fortfarande räkningar och påminnelser av dom på mailen. Märkliga typer
Nu har en till faktura förfallit. Inte betalat Augusti - September - Oktober - November - December - Januari, men får faktura varje månad.

Fortfarande inte uppsagt lån eller att det har gått till inkasso trots 6 missade fakturor. Dom verkar inte heller vara intresserade av rapportera in skulden till skuldsaneringen fast påminnelser utskickats ut.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp