- Meddelanden
- 675
- Mottagna reaktioner
- 299
- Poäng
- 447
Jag tror med de gör så i perioder när pengarna är slutOkej okej men var detta längesen? Sökte igår :/
Jag tror med de gör så i perioder när pengarna är slutOkej okej men var detta längesen? Sökte igår :/
Ja, pengarna sinar välSamma med slantar.
Jag kommer in på mitt Divide? Och inte hört något om Pjum ska ta över?Har någon hört något från pjum angående getdivide krediten? Skulle gå över idag. Kan ej logga in på divide länge. Kontot är nedstängt. Hur är det för er?
Ser inget hos pjum
Såhär fick jag:Jag kommer in på mitt Divide? Och inte hört något om Pjum ska ta över?
Kommer du in på Divide? Använder du appen?Jag kommer in på mitt Divide? Och inte hört något om Pjum ska ta över?
Ja samma meddelande här. Har skött mina betalningar perfekt.Och idag när jag loggar in står det
”Ditt kreditavtalet är uppsagt med anledning av utebliven betalning. Din skuld hanteras av extern part eller kronofogdsmyndigheten som ansvarar för att driva ärrendet vidare. Du är inte längre kund hos oss och vi hänvisar i första hand till Kronofogdemyndigheten”
Det skulle gå över till pjum idag, så utgår från att det har gjort det. Någon som fått samma?
Använder appen men kommer in även på datornKommer du in på Divide? Använder du appen?