Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån Pjum?

Och idag när jag loggar in står det

”Ditt kreditavtalet är uppsagt med anledning av utebliven betalning. Din skuld hanteras av extern part eller kronofogdsmyndigheten som ansvarar för att driva ärrendet vidare. Du är inte längre kund hos oss och vi hänvisar i första hand till Kronofogdemyndigheten”
Det skulle gå över till pjum idag, så utgår från att det har gjort det. Någon som fått samma?
Har du inte betalt varje månaden?

Har någon hört något från pjum angående getdivide krediten? Skulle gå över idag. Kan ej logga in på divide länge. Kontot är nedstängt. Hur är det för er?
Ser inget hos pjum
Fått mail från Pjum nu angående flytt av kredit. Jag är tidigare kund hos Pjum så om jag avstår erbjudande så slås Divide krediten ihop med tidigare kredit hos Pjum.

Nu är din kredit flyttad från Divide till Pjum. Se bifogat erbjudande där vi erbjuder 15% rabatt om du väljer att förtidslösa den del som kommer från Divide.

Hälsningar,
Teamet hos Pjum

Fått mail från Pjum nu angående flytt av kredit. Jag är tidigare kund hos Pjum så om jag avstår erbjudande så slås Divide krediten ihop med tidigare kredit hos Pjum.

Nu är din kredit flyttad från Divide till Pjum. Se bifogat erbjudande där vi erbjuder 15% rabatt om du väljer att förtidslösa den del som kommer från Divide.

Hälsningar,
Teamet hos Pjum
Tack, fick samma. Någon som kan logga in på pjum idag? Jag kan inte från någon av mina enheter

Nej, står att jag inte har något konto där. Verkligen märklig hantering gällande Divide - Pjum.

Blev förvånansvärt tyst om dessa sedan de öppnade, var ju riktigt hypat i början.

Även lovat kreditkort nu under ett års tid cirka som dom ju skrev skulle lanseras snart, men icke.
Som jag alltid brukar säga: Pengarna är slut.
Alla som tog lånet hamnade väl hos inkasso med långa avbetalningsplaner så dom har väl inte fått in något.
Tycker dom verkat helt värdelösa sedan start jag.

Även lovat kreditkort nu under ett års tid cirka som dom ju skrev skulle lanseras snart, men icke.
Som jag alltid brukar säga: Pengarna är slut.
Alla som tog lånet hamnade väl hos inkasso med långa avbetalningsplaner så dom har väl inte fått in något.
Tycker dom verkat helt värdelösa sedan start jag.
Vilken inkasso?Jag fick inget..Jag betalade Pjum regelbundet...

Vilken inkasso?Jag fick inget..Jag betalade Pjum regelbundet...
Men jag vet väldigt många oavsett vad som hamnat hos inkasso efter lån hos dom.
Någon anledning brukar det väl också finnas till att företag lovar lansering av saker och så vidare men inte kommer igång. 8-9 gånger av 10 är det som jag brukar säga…pengarna slut! ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp