- Meddelanden
- 224
- Mottagna reaktioner
- 35
- Poäng
- 147
Fick du bra avbetalningsplan?
Fick du bra avbetalningsplan?
Detta är ett forum, inte Pjum kundtjänst.Hej, ni har nekat min förfrågan om kredit med hänvisning till era "Unfortunately, we were unable to approve your credit due to not fulfilling one or more of our minimum requirements." Men jag uppfyller alla med råge så därav min fråga... vad sysslar ert system med om ni inte kan ge en giltig förklaring.
Hej, ni har nekat min förfrågan om kredit med hänvisning till era "Unfortunately, we were unable to approve your credit due to not fulfilling one or more of our minimum requirements." Men jag uppfyller alla med råge så därav min fråga... vad sysslar ert system med om ni inte kan ge en giltig förklaring.
Visa bilaga 3419
Jag fick avslag hos pjum? Detta är ändå bra enligt mig? Kan någon ha någon gissning ?
Ja ellerhur? Det är ändå 2023.. man kan skriva på hemsidan, vi tar inte emot nya ansökningar så slipper man slösa på en upplysning.2 gissningar:
1. Slut på kapital. Inga pengar att låna ut just nu då balansen mellan pengar ut och pengar in är negativ.
2. Du har ”för god” kreditvärdighet. Sannolikheten att göra pengar på dig med påminnelse/inkasso/dröjmålsränte-avgifter är väldigt låg.
Vet inte vad det annars skulle vara. Helt jäkla absurt.
De skrev till mig förut de stängde för nya sen öppnade de typ 2 v senare så bara försöka då och då om man ens måste ta de, rekommenderar ej pga. räntanJa ellerhur? Det är ändå 2023.. man kan skriva på hemsidan, vi tar inte emot nya ansökningar så slipper man slösa på en upplysning.
Jag tror slut på pengar![]()
Okej okej men var detta längesen? Sökte igår :/De skrev till mig förut de stängde för nya sen öppnade de typ 2 v senare så bara försöka då och då om man ens måste ta de, rekommenderar ej pga. räntan
Samma med slantar.De skrev till mig förut de stängde för nya sen öppnade de typ 2 v senare så bara försöka då och då om man ens måste ta de, rekommenderar ej pga. räntan