- Meddelanden
- 1 725
- Mottagna reaktioner
- 487
- Poäng
- 587
Jag är undrar samma?Om man betalar in 1000 sek, kan man ta ut dessa igen vid tillfälle som typ Rocker Extra eller måste hela krediten (15k) återbetalas innan uttag igen?
Jag är undrar samma?Om man betalar in 1000 sek, kan man ta ut dessa igen vid tillfälle som typ Rocker Extra eller måste hela krediten (15k) återbetalas innan uttag igen?
Låter som lotto då. Har 10/10 hos safenode och avslagJodå, beviljade mig igår
Sök en gång om dagen till dess att du blir beviljad!Låter som lotto då. Har 10/10 hos safenode och avslag
Fick svar förut och endast avbetalning! Om du vill ta ut så nyansökan.Om man betalar in 1000 sek, kan man ta ut dessa igen vid tillfälle som typ Rocker Extra eller måste hela krediten (15k) återbetalas innan uttag igen?
Godkänd fredag strax efter lunch, inte fått in dom ännu.Fick 6500kr beviljat i söndags, ej fått degen ännu. Hur lång tid tog det för er?
Låter ju trögt isåfall..Godkänd fredag strax efter lunch, inte fått in dom ännu.
Nu fick jag en insättning med bokföringsdag 22a på nordea, så kommer väll midnatt.Godkänd fredag strax efter lunch, inte fått in dom ännu.