Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nytt samlingslån i sommar

Vet inte på rakarm hur många som erbjuder 500tkr, men det är max en handfull som erbjuder. De flesta som erbjuder 500tkr kräver medlåntagare.

300-350 tkr är taket hos de flesta långivare.
Blir nog att köra på alternativ 1.

Haha oj, Pontus har klok och bra input och förstår om du blir förvirrad eftersom vi har två helt olika svar :)

svårt att säga vilken ränta du får på såna belopp, kontentan är ju att ju mer lån du har, desto högre ränta får du. När jag fick beviljat 400”’ hade jag runt 200”’ i övrigt blanco och fick därför ränta på runt 16%.... skulle jag be om ett sådant lån idag skulle jag landa på runt 4% och dessutom få ständiga erbjudanden att höja upp det

Vad hade du för andra förutsättningar? Känns som att 16% är ganska högt om du bara hade 200k i blanco.

Sorry var nog otydlig, sammanlagt hade jag runt 600 i blanco, med en inkomst då på ca 260.

Sorry var nog otydlig, sammanlagt hade jag runt 600 i blanco, med en inkomst då på ca 260.
Jaha okej vad hade du för förutsättningar? Känns som jag har bättre förutsättningar då eftersom jag har inkomst på 480.500kr och synliga blanco på 680 typ. Men tror ändå det lutar mot ett lägre blanco för o samla remember och min privata skuld

Jaha okej vad hade du för förutsättningar? Känns som jag har bättre förutsättningar då eftersom jag har inkomst på 480.500kr och synliga blanco på 680 typ. Men tror ändå det lutar mot ett lägre blanco för o samla remember och min privata skuld
Inga övriga förutsättningar, kanske runt 3ff som värst. Mitt personliga elände var ca 200 kr kvar efter räkningar då jag vägrade betalningspåminnelser/inkasso

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp