Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt lån creditstar.se

Verkligen inte :D

Har typ 70 förfrågningar där, därför jag nekas utav både Slantar och Primal Capital.

Fick lån där i onsdags med 18! Anmärkmingar och utmätningsförsök som dock går ut denna månad men ändå..
Fick du lån hos creditstar med de förutsättningar. ??Det är ju helt sjukt
Tror det var i maj jag ansökte och fick till svar att de godkänner inga anmärkningar alls

Ja det fick jag.. testade för en månad sen där med typ men fick nej då men blev akut så körde på några ställen igen.. och blev konstigt nog beviljad på creditstar och viaconto.

Fick svar av creditstar och kundtjänsten att de inte godkänner anmärkningar så lite lustigt att de låter en del passera

Alltså deras sms haha

Bästa kund. Återbetalningen av ert lån är grovt försenat. Utestående betalningar kan medföra graverande konsekvenser samt kan medföra att ett betalningsföreläggande utfärdas mot dig. Creditstar.

Ska bli ett sannt nöje att slutbetala mitt lån där (om lånet från balanzia går igenom) och aldrig någonsin låna av dom igen. Utan tvekan den värsta lånegivare jag varit med om!

Alltså deras sms haha

Bästa kund. Återbetalningen av ert lån är grovt försenat. Utestående betalningar kan medföra graverande konsekvenser samt kan medföra att ett betalningsföreläggande utfärdas mot dig. Creditstar.
Dom e riktigt snabba på att skicka det till kronofogden vid misskött betalning så se upp

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp