Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt lån creditstar.se

Skickar Creditstar till Kronofogden direkt eller går det först till någon inkassoavdelning hos dom?

Skickar Creditstar till Kronofogden direkt eller går det först till någon inkassoavdelning hos dom?
Det går, enligt min erfarenhet, till ett inkassobolag vid namn Eurocredit. Rätt schyssta att ha att göra med. Fick en avbet.plan på 1500 kr/mån. Minns inte hur mycket skulden var på. Men under 10 k iaf.

Creditstar kan vara det sämsta bolaget. Eller ja, opr privatlån är nog värre.
Deras support pratar som en AI-robot och svarar inte ens på frågan man ställer.

Det sjuka är att jag hade deras andra lån förut.
Först 6.000, sedan 8.000, sedan 12.000 och jag betalade alltid i god tid.

Nu får jag inte låna längre. Då har jag dessutom 10% bättre i UC Score nu mot vad jag hade när jag lånade där tidigare. Utmätningsförsök som försvann.

Mycket märkligt bolag detta. Vill de inte ha kunder?

FOR YOUR INFORMATION!!!
Om ni INTE svarar på deras vanliga nummer som dom ringer ifrån eller som jag blockar det så ringer dom sen varje dag från dessa nummer :

0431 378 918
0532 709 831
0472 690 803
0322 209 035

Den galna personen med finlandsröst ringer varje gång.
Helt sjukt dom har tillgång till 50 nummer som dom ringer och trakasserar folk ifrån.

FOR YOUR INFORMATION!!!
Om ni INTE svarar på deras vanliga nummer som dom ringer ifrån eller som jag blockar det så ringer dom sen varje dag från dessa nummer :

0431 378 918
0532 709 831
0472 690 803
0322 209 035

Den galna personen med finlandsröst ringer varje gång.
Helt sjukt dom har tillgång till 50 nummer som dom ringer och trakasserar folk ifrån.
Fick precis ett skyddat samtal från dom, jätte obehagliga var dom. Ville jag skulle skicka in redovisningen på hur mkt skulder jag har osv och att dom ville ta del av ev skuldsaneringsansökan. Glöm det!!

Fullkomligt galna,verkligen.

Sen ett halvår nu med min betalning hos Creditstar.
Behöver jag fasa för en blank förfrågning eller missbrukad kredit?

Sen ett halvår nu med min betalning hos Creditstar.
Behöver jag fasa för en blank förfrågning eller missbrukad kredit?

Dom erbjuder ju avbetalningsplan om man frågar dom om det. Dom överdrev inte ens med räntan, vilket jag blev otroligt förvånad över.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp