- Meddelanden
- 1 978
- Mottagna reaktioner
- 1 026
- Poäng
- 787
Har dom slopat avgiften för utbetalning? Dom är en utländsk bank sist jag kolladeFör att de ej tar uc för att få ett bankkonto
Har dom slopat avgiften för utbetalning? Dom är en utländsk bank sist jag kolladeFör att de ej tar uc för att få ett bankkonto
Vet ej ! Har nyligen öppnat ett. Ska kolla runt liteHar dom slopat avgiften för utbetalning? Dom är en utländsk bank sist jag kollade
Lunar är en 100% digital bank där du får ut mer av dina pengar. Du får full kontroll över din ekonomi med funktioner som ger dig total översikt över dina utgifter: ett helt nytt sätt att se dina utgifter på, interaktiv budget och notiser varje gång du spenderar pengar. Du kan göra alla betalningar utan avgifter och du får ett specialdesignat svart metallkort med valfri lasergravering.
- Lunar är gratis och vid registrering får användaren ett konto, Visa-kort och bankapp.
- Lunar erbjuder 1% sparränta för upp till 100.000 SEK.
- Lunar tar ingen kreditupplysning.
- Du kan koppla ihop din nuvarande bank med Lunar-appen för att se alla dina konton direkt i appen.
- Användaren får tillgång till erbjudanden och deals från välkända varumärken.
Lunars Kort
Standard, Gratis
Konto
Virtuellt kort
Valfri pin
Budgetfunktioner
Sparfunktioner
Premium, 79kr/mån
Allt som erbjuds via Standard
Inga valutapåslag utomlands
Reseförsäkring
Abonnemangsöversikt
Pro, 149kr/mån
Allt som erbjuds via Premium
Metallkort med egen gravering
2 extra kort
Jag har deras kort men inte använt det än. Insättning/uttag klassas som utlandsbetalning så man kan få en avgift. Såvida detta ändrats på några månaderwww.lunar.app var intressant. Hört namnet innan men aldrig kollat upp dem.
Dom tar UC - det står på deras hemsida när du påbörjar en ”ansökan” om att öppna konto där…Hej allihopa!
Jag funderar på att öppna ny konto i en annan bank. Har just nu Swedbank och vill byta till Nordea och flytta så att min lön blir utbetalt där istället.
Det jag undrar är om Nordea kommer ta UC på mig? Planerar ta lån i april så vill undvika ff.
Hur gick det för dig? Är i exakt samma sits. Byte från Nordea till Swedbank för 1.5år sen men är missnöjd och hade gärna bytt tillbakaGammal tråd men lite info om min situation. (Nordea)
Jag var kund sen innan men hade stängt kontona helt.
Öppnade personkonto igår samt ansökte om debit kort. Väntar fortfarande på besked för kortet för ser inget upplagt i appen än. Kontot är skapat iallafall. Ingen upplysning än i mitt fall; stod dock när jag ansökte att det skulle tas så får väl se.
Hur gick det för dig? Är i exakt samma sits. Byte från Nordea till Swedbank för 1.5år sen men är missnöjd och hade gärna bytt tillbaka