Jag blev bara fetare så jag skjuter upp mina mål till 2025.Så med tanke på tråden om mål för 2025. Har ni nått era mål för 2024?
Stort grattis.. så skönt. Hur är livet nu? Hoppas att du inte har tagit nya lån.Skuldsanering klar i början på mars. Spara pengar. Roadtrip genom USA i sommar.
Leva livet med egna pengar helt enkelt ! ❤️
Livet är fantastiskt! Tackar som frågar..Stort grattis.. så skönt. Hur är livet nu? Hoppas att du inte har tagit nya lån.

Inget fel med billån. Det finns t.om ekonomer som tar billån istället än att betala kontant. Istället för att lägga 200 000 kr kontant så väljer många att investera kontantinsatsen på fonder och ha en månadskostad istället.Livet är fantastiskt! Tackar som frågar..
Ok, så bara för att man tidigare har haft problem med ekonomin, genomgått en skuldsanering, så får man inte (bör man inte) någonsin ta lån igen?
Jo, jag har lån igen… ETT billån.![]()
Exakt. Jag cashade dock de sedvanliga 20%. Sen finansierade jag en 1-år gammal BMW (nä ingen värsting BMWInget fel med billån. Det finns t.om ekonomer som tar billån istället än att betala kontant. Istället för att lägga 200 000 kr kontant så väljer många att investera kontantinsatsen på fonder och ha en månadskostad istället.
Sedan kan det vara smart att ha ett billån på en nyare bil än att köpa en begagnad äldre bil kontant då nyare bilar brukar ha mindre underhåll.
) med ett just då förmånligt lån hos deras finansbolag…Billån kommer jag definitivt ta, för att köpa min drömbil en dag och köra runt Europa och kanske till Asien och AfrikaLivet är fantastiskt! Tackar som frågar..
Ok, så bara för att man tidigare har haft problem med ekonomin, genomgått en skuldsanering, så får man inte (bör man inte) någonsin ta lån igen?
Jo, jag har lån igen… ETT billån.![]()