Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nystartfinans, någon som har information?

Hej ibland måste man ju ta sådana där lösningar på väg mot bättre tider och resurser men grattis till alla som kommer vidare.

Jag är också i sitsen att jag vill få bort lite skitlån på uc men utan att ta ett till lån med uc då såklart.

Är nystartfinans utan uc? Jag har svårt att hitta informationen på deras hemsida mer än att de tar en kreditupplyning.

Aha UC, tack för svar.

Ser att det står autogiro men kommer det något hem i brevlådan?

Tänkte undersöka om nystarfinans är villiga att låna till folk som har flera stycken betalningsanmärkningar(mitt fall 13 st),mejlade till dem mina uppgifter,min UC och fick samtal från dem igår.Dem erbjud mig tom högre belopp!!!Uppläggningsavgiften på 1495 kr är för hög men åt andra sidan om man har många små lån med höga avgifter kanske skulle vara en lönsamt affär.

Tänkte undersöka om nystarfinans är villiga att låna till folk som har flera stycken betalningsanmärkningar(mitt fall 13 st),mejlade till dem mina uppgifter,min UC och fick samtal från dem igår.Dem erbjud mig tom högre belopp!!!Uppläggningsavgiften på 1495 kr är för hög men åt andra sidan om man har många små lån med höga avgifter kanske skulle vara en lönsamt affär.

Vilka förutsättningar hade du förutom dina 13 anmärkningar? UC-score, inkomst osv? Är dina anmärkningar av det allvarligare slaget? T.ex sms-lån och krediter?

Vilka förutsättningar hade du förutom dina 13 anmärkningar? UC-score, inkomst osv? Är dina anmärkningar av det allvarligare slaget? T.ex sms-lån och krediter?
Alla mina anmärkningar handlar om icke betalt underhållsstöd,UC 10,9%,inkomst 345 tusen...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp