Syns iaf när jag klickar på mitt lån när man scrollar ner,Jag hittar inte någon information på deras hemsida. Kan du länka?
Ny syns det där för mig. Tack!Syns iaf när jag klickar på mitt lån när man scrollar ner,
Härligt!Ny syns det där för mig. Tack!
Ikano Bank:
"
Ränteändring 2025-07-09
Med anledning av förändrade marknadsräntor sänker vi utlåningsräntorna på vårt blancolån med 0,25 procentenheter fr o m 2025-07-09.
"
Nej, har försökt och dom sa enbart dom gör för alla samtidigt.Kan man förvänta sig räntesänkningar hos Collector?
Det var ju brutalt tröttsamt svar av de..Nej, har försökt och dom sa enbart dom gör för alla samtidigt.
Fick detta :
Vi genomför egentligen inga individuella räntejusteringar utan gör endast justeringar som påverkar samtliga lånetagare.
I dagsläget finns ingen plan på att sänka räntan för samtliga lån, dock har vi alltid som mål att följa styrräntan och det aktiva ränteläget. Skulle vi se en fortsatt nedåt gående trend så lär vi följa denna.
Bara ett par månader kvar tills jag ska lösa bort collector om dom inte går med på att sänka rejält,urless på dom.Nej, har försökt och dom sa enbart dom gör för alla samtidigt.
Fick detta :
Vi genomför egentligen inga individuella räntejusteringar utan gör endast justeringar som påverkar samtliga lånetagare.
I dagsläget finns ingen plan på att sänka räntan för samtliga lån, dock har vi alltid som mål att följa styrräntan och det aktiva ränteläget. Skulle vi se en fortsatt nedåt gående trend så lär vi följa denna.