DNB har faktiskt sänkt varje gång riksbanken har gjort det för mig.DNB billån sänkte med 0,25 procentenheter.

Kontaktade Ikano och dom hade just nu inga planer på att sänka för tillfället.Ngn som fått nått? Ica snålsänkte ytterligare än en gång med 0,15. Väntar på Ikanos sänkning
Inget säkert ännu, men ser ut som att det eventuellt kommer en 9e sänkning i Augusti från riksbanken. Från 2% till 1.75%.Dags att kolla upp konkurrerande erbjudande om de inte sänker. Snart kommer ännu en sänkning antagligen.
Det är galet hur dom höjer när Riksbanken höjer, när Riksbanken höjer följer många inte med, rena rån.Kontaktade Ikano och dom hade just nu inga planer på att sänka för tillfället.
Resurs hade stora problem med kreditförluster för ett par år sen, möjligt de vill banta sin kundstock...SEB sänkte i vanlig ordning 0.25
Northmille sänkte 0.25 (ovanligt, men har hänt någon gång tidigare under de 8 säkningarna från Riksbanken)
Resurs vägrar fortfarande att sänka. De höjde och höjde under uppgången av räntekurvan, men har inte sänkt en promille sedan säkningarna började. Så fort jag får bort SEB ska jag börja amortera allt jag kan för att få ner Resurs även om Northmille borde prioriteras i snöbollen. Men känner mig så sjukt less på Resurs agerande :-(