Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nya flexlimit någon som blivit beviljad?

"Utnyttjad kredit om 15 000 kr i 12 månader, totalt belopp att återbetala 18 237"

Det är ju inte gratis men att låna 15.000 och efter ett år ha betalat 18.237 är verkligen inte wow farligt heller.

Dessa villkoren är inte guld men absolut inte så jävliga som många andra erbjudit.

Risken/chansen är att man tar ut beloppet igen och igen, nyttjar betalningsfri månad etc. och då blir det på totalen mycket dyrare….

29. Prislistan

Öppningsavgift: 390,00 kr
Hanteringsavgift: 50,00 kr
Uttagsavgift: 195,00 kr
Påminnelseavgift: 60,00 kr
Återbetalningsavgift för överbetalning: 100,00 kr
Betalningsfri månad: 200,00 kr

Verkar neka alla.. så vad är vitsen med att starta upp igen?

Risken/chansen är att man tar ut beloppet igen och igen, nyttjar betalningsfri månad etc. och då blir det på totalen mycket dyrare….

29. Prislistan

Öppningsavgift: 390,00 kr
Hanteringsavgift: 50,00 kr
Uttagsavgift: 195,00 kr
Påminnelseavgift: 60,00 kr
Återbetalningsavgift för överbetalning: 100,00 kr
Betalningsfri månad: 200,00 kr
Vidrigt!

Jag blev beviljad 20k med riktigt dåliga förutsättningar, massa ff och hög skuldkvot dock inga anmärkningar eller skuldsaldo. Snabb utbetalning också men verkar vara en hastigt ihopsatt hemsida full av konstiga meningsuppbyggnader och stavfel.

Jag blev beviljad 20k med riktigt dåliga förutsättningar, massa ff och hög skuldkvot dock inga anmärkningar eller skuldsaldo. Snabb utbetalning också men verkar vara en hastigt ihopsatt hemsida full av konstiga meningsuppbyggnader och stavfel.
Brukar som vanligt vara slumpen som avgör vem/vilka som får låna:facejoy::facejoy:.
Men skönt för dig att bli beviljad.

Nekad jag med. 99.5% i Safenode så kan inte bli bättre. Märkligt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp