- Meddelanden
- 1 725
- Mottagna reaktioner
- 487
- Poäng
- 587
I samarbete med SaldoNån som provat?
I samarbete med SaldoNån som provat?
Håller med. Agendan på forumet har ändrats påtagligt och medlemmar bör kunna rådfråga likt tidigare, oavsett ämne och rådande klimat.Inget emot er två ovan - ni har rätt. Gudarna ska veta att jag har lärt mig vilka jävla vider dessa skurkar till bolag är.
Men samtidig så börjar det spåra lite nu när folk frågar om en aktör och 10 andra skriver låna inte, det är dyrt, rekommenderas inte osv osv osv.
Folk som är i situationen att dom behöver vända sig till den här typen utav bolag kommer ofta göra det oavsett vad vi skriver och jag tror att det bara är onödigt att försöka få dom att inte göra det.
Du har rätt faktiskt. Helt enig med dig.Inget emot er två ovan - ni har rätt. Gudarna ska veta att jag har lärt mig vilka jävla vider dessa skurkar till bolag är.
Men samtidig så börjar det spåra lite nu när folk frågar om en aktör och 10 andra skriver låna inte, det är dyrt, rekommenderas inte osv osv osv.
Folk som är i situationen att dom behöver vända sig till den här typen utav bolag kommer ofta göra det oavsett vad vi skriver och jag tror att det bara är onödigt att försöka få dom att inte göra det.

Hur gick det?Din ansökan håller på att behandlas. Vi kommer att meddela dig när det är klart.
Frågan var ju om någon provat att söka, vill man ha pek pinnen eller någon som ska läxa upp en så hade man väl skrivit det. Är det så jävla svårt att hålla sig till ämnet!? Som är följande = har man provat sökt flexlimits nya lån!?!?!Att varna någon för att ta ockerlån från oseriösa långivare är ju att bry sig. För trots allt så vänder sig ju dom flesta till forumet för att få råd och hjälp i en till synes hopplös ekonomisk situation, inte för att förvärra den.
Men visst, är man i skrikande behov av lån för att överleva för stunden så kanske det är svårt att ta till sig välmenande råd då det gäller nuet och inte morgondagen. Och just det scenariot lever alla dessa ockerlångivare gott på.
Frågan var ju om någon provat att söka, vill man ha pek pinnen eller någon som ska läxa upp en så hade man väl skrivit det. Är det så jävla svårt att hålla sig till ämnet!? Som är följande = har man provat sökt flexlimits nya lån!?!?!