Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nya flexlimit någon som blivit beviljad?

Din ansökan håller på att behandlas. Vi kommer att meddela dig när det är klart.

Neeeeeeeeej inte ny tjänst . Snäll ni som funderar gör det inte

Utnyttjad kredit om 15 000 kr i 12 månader, totalt belopp att återbetala 18 237 kr. Räntekostnad 2 052 kr, övriga kostnader 1185 kr ger ett genomsnitt om ca 1 519,75 kr per månad. Det sammanlagda beloppet och räntan är uträknade utifrån att ett uttag gjorts om 15 000 kr och återbetalats på 12 månader. Nominell årsränta 20% + gällande referensränta samt effektiv årsränta 44,96 %.

Om ca 6månader kommer "vilket inkassobolag använder flexlimit" och "hur snabbt skickar flexlimit till kfm?"

Har inte testat, men min varmaste och bästa rekommendation är att strunta i att försöka ansöka om ett lån hos dessa.
Säkert precis samma som förut bara det att layouten är en annan osv.
Samma räntor, samma höga, dyra kostnader och samma konsekvenser……dvs inkasso.

Inget emot er två ovan - ni har rätt. Gudarna ska veta att jag har lärt mig vilka jävla vider dessa skurkar till bolag är.

Men samtidig så börjar det spåra lite nu när folk frågar om en aktör och 10 andra skriver låna inte, det är dyrt, rekommenderas inte osv osv osv.

Folk som är i situationen att dom behöver vända sig till den här typen utav bolag kommer ofta göra det oavsett vad vi skriver och jag tror att det bara är onödigt att försöka få dom att inte göra det.

Ja de är jätte bra att avråda, men ibland kan de vara en viktig livlina för folk. Kanske räddar dom ur skiten just då. Men ja de brukar sällan bli bättre av att låna mer de kan jag hålla med om.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp