Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ny smslån hemsida - minifinans.se

Oseriöst företag. "Pengarna kommer att synas på ert konto senast nästkommande vardag" står det på sidan. Efter ansökan får man beskedet att svar ges via SMS inom 24 timmar. Är handläggningstiden mer än en vecka som det skrivs här i tråden är det ju falsk marknadsföring.

Oseriöst företag. "Pengarna kommer att synas på ert konto senast nästkommande vardag" står det på sidan. Efter ansökan får man beskedet att svar ges via SMS inom 24 timmar. Är handläggningstiden mer än en vecka som det skrivs här i tråden är det ju falsk marknadsföring.

Är det det här som kallas snabblån (ha ha) ...? Har inte hört nåt sökte i förrgår.

Jo, de svarade igår på mejl att de behandlar de äldre ansökningar först och det kan ta veckan ut innan jag får besked(ansökte i lördags) De borde ha förberett bättre, hoppas på att man blir beviljad. Surt att behöva vänta en vecka på svar och inte bli godkänd...

Har man inga pengar så...

Ja har man inga pengar så får man vänta.
Andra skickar ju skuldebrev samma skit där tar 2-3 dagar.

Jag fick betalt igår 2 dagar efter ansökan, behöver man pengarna så är det bara att vänta.

De är ju billiga så det lär vara bra tryck på ansökningar

Beviljad

Sökte i lördags fick 1000kr idag!

Godkänd service i och med att de har att göra!

Vänta lite

Ni som tänker söka vänta 1 vecka för de har att göra! Då blir ni iallafall inte bortplockade.

de har ringt runt till äldre ansökningar i lördags sa dom !

om man inte svarade så blev man bortplockad för kunna hantera systemet enklare!

Det rådet fick jag så jag delar med mig till er som tänker låna här.
Upplysningen de använder är Check Europ i Sverige samt Solidetet.

Lycka till

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp