Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ny smslån hemsida - minifinans.se

Ansökte i lördags till minifinans. Skrev email i måndags och fick snabbt svar att det skulle dröja 3 till 4 dagar. Hade ansökt om 2000 kr har inga betslningsanmärkningar. Men i dag kom ett mail att dom endast kunde bevilja 500 kr. Jag frågade varför och dom sa att många hade sökt och som beviljade högst 1000kr ?

Fick det 16.05

Sökte i måndags, idag fick jag 1000kr på kontot. hade gjort en chansning på 4000kr men det gick inte.. tror även att de testar alla nya kunder med 500-2000kr.

det stämmer att det är lite fram och tillbaka för mig tog det 2 dagar vissa har fått snabbare utbetalning o några har inte fått besked alls. kanske har de anmärkning eller väldigt dålig ekonomi.

om Minifinans skulle sköta detta bättre så kommer det att gå väldigt bra. Alla smslåneföretag har sina taktiker vissa lockar med gratis lån men du blir nekad i vilket fall andra säger sig ha tekniska problem,andra lånar ut fast du har taskig ekonomi för att sedan suga ut dig på extra avgifter.

jag har provat många och alla har sina märkliga förklaringar så är det..

turgubbe""

det gick väldigt fort fattar inte varför alla klagar fick 2000 spänn på kontot strax innan stäng det tog 15 min så hörde de av sig ,men jag har 25lax ut i handen bra ekonomi kanske därför.

vilken röta jag hade:)))

Sökte i måndags, idag fick jag 1000kr på kontot. hade gjort en chansning på 4000kr men det gick inte.. tror även att de testar alla nya kunder med 500-2000kr.

det stämmer att det är lite fram och tillbaka för mig tog det 2 dagar vissa har fått snabbare utbetalning o några har inte fått besked alls. kanske har de anmärkning eller väldigt dålig ekonomi.

om Minifinans skulle sköta detta bättre så kommer det att gå väldigt bra. Alla smslåneföretag har sina taktiker vissa lockar med gratis lån men du blir nekad i vilket fall andra säger sig ha tekniska problem,andra lånar ut fast du har taskig ekonomi för att sedan suga ut dig på extra avgifter.

jag har provat många och alla har sina märkliga förklaringar så är det..

Sökte också i Lördags om 2000. Mailade även dom idag och fick 500:- beviljat idag. Tror på tidigare teorier att dom testar kunderna.

Kan bli bra företag om dom fortsätter.

Verkar vara väldigt olika handläggningstid... Jag sökte 1000 kr måndag e.m. och hade pengarna på kontot tisdag e.m.
Fick dock inget SMS, samtal eller mail.

Har sökt 2 ggr, en gång för 1 månad sedan och 1 gg i helgen som var.
Har mailat ett ex antal ggr och frågat hur det ligger till med min ansökan, fått till svar att det skulle ta tid, plopp så var pengarna på kontot imorse, men inget sms eller mail om det, det tyckte jag var lite konstigt....
Men bra ändå!

Ansökte om 4000 i lördags, blev uppringd 40 min senare och har inte fått något besked än. Mejlade i måndags och då sa de att de behandlar äldre ansökningar först och det kan ta veckan ut... De kanske behandlar ansökningar med lägre belopp först?

Tja de är inget att ha sökte fick avslag via sms och inte någon slags uc tagen märkligt företag

avslag

ja de har 2 olika upplysningar du ska va glad att de inte tar just UC, blev beviljad första gången jag sökte andra blev jag dock nekad pga sen inbetalning.

försöker ta mig ur träsket

Kan man fortfarande låna hos dom? Funkar det bra? Får man fakturan på mejl eller till sin hemadress? Om man får den hemskickad, är det ett anonymt kuvert eller står det typ MiniFinans på själva kuvertet? Vill helst inte att alla får reda på att jag lånar...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp