Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ny smslån hemsida - minifinans.se

De ringer upp eller skickar sms om att man är godkänd.
Frågar också om man har anmärkning även dina andra lån och utgifter.

De är ganska hårda men kanske bättre så!

Har ni blivit beviljade än? Ansökte i lördags och blev uppringd då o de sa att jag skulle få besked samma dag... Har inte fått något besked än, mejlat dem två ggr nu och inget svar heller. Kan förstå att de har mkt att göra, men de borde väl kunna svara på mejl

Jag sökte i lördags.
Jag ringde idag,de sa att han är ensam o det finns många ansökningar att gå igenom så jag skulle få senast svar måndag nästa vecka.

Måndag nästa vecka, haha. Stod väl nånstans att man skulle få svar inom 24 timmar, känns ju lite oseriöst att inte vara beredda på ansökningar när de dessutom tagit emot ansökningar innan de öppnat. Borde ju informera om det på hemsidan om det är lång handläggningstid.

haha vafan, senast måndag nästa vecka? De har öppet 9 h måndag-fredag och 5 h på lördag o bara en som har hand om alla ansökningar? Måste ha kommit in tusentals ansökningar om det ska ta sån tid. Okej, sa "senast nästa vecka" så bör väl bli nån gång den här veckan. Får hoppas man blir beviljad då eftersom man får vänta några dagar på besked.

De har nog att göra

Jag kan tänka mig att de har att göra när jag ringde så va han i högvarv!

Bara jag får ett lån skall ut o resa nästa vecka:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp