Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ny smslån hemsida - minifinans.se

Tror inte de har öppet det har stått att de uppdaterar hemsida öppnar inom kort i flera månader nu precis som Minikrediten som skulle öppna i mars men ännu inte öppnat.

Okej men man kan fortfarande smyga in på deras hemsida... fast man kan alltså inte lägga en ansökan eller?

onödigt att söka.

De håller på att göra om allt och inväntar en hel del förändringar mm.. det sa dom till mig när jag maila dom! Så sök inte de har ju inte öppet. Kanske skulle dom sätta igång till sommaren och det betyder i princip efter sommaren.

Räkna med UC på större belopp och dyrare räntor och hårdare villkor.

Tror att många sms-lån försvinner till årskiftet då FI får införa böter och och nya lagar.

Bra eller dåligt vet jag ej!

Vi är i behov av pengar hur som helst

Dom svarade mig också att det blir i sommar om allt går i lås

Jag tror inte de kommer öppna igen, reglerna för smslångivare kommer att skärpas detta år och de små långivarna blir de som försvinner först eller inte får tillstånd att öppna. Personligen tycker jag att det är bra att branschen saneras och dessa har ju visat sig opålitliga länge.

Tror inte de har öppet det har stått att de uppdaterar hemsida öppnar inom kort i flera månader nu precis som Minikrediten som skulle öppna i mars men ännu inte öppnat.

Ja MiniKrediten verkar ha problem
Sist jag mejla i förra veckan är det blankproblem

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp