Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ny bil, leasing utan UC

För mig var det lätt men det innebär inte att det är lätt för alla. Ska säga det att varken bilhandlaren eller VW-finans har tagit något kreditupplysning. Kanske görs när bilen levereras i September men det vore ju mycket märkligt eftersom leasingkontrakt är påskrivet och klart.

För mig var det lätt men det innebär inte att det är lätt för alla. Ska säga det att varken bilhandlaren eller VW-finans har tagit något kreditupplysning. Kanske görs när bilen levereras i September men det vore ju mycket märkligt eftersom leasingkontrakt är påskrivet och klart.

Vad blev det för bil? :)

Det borde verkligen vara gjort, du riskerar möjligen en del problem om du inte får hämta ut bilen..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp