Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ny bil, leasing utan UC

Hej!
Undrar oxå! Beställt en Tiguan o haft mailkontakt med säljaren . Fått kontrakt på Mail men behöver inte skriva på enl honom. Bilen är beställd men ingen kreditkoll vad jag kan se! Hur blir det då när jag ska hämta bilen? Kontroll då lr? Och om det inte går igenom då?

Hej!
Undrar oxå! Beställt en Tiguan o haft mailkontakt med säljaren . Fått kontrakt på Mail men behöver inte skriva på enl honom. Bilen är beställd men ingen kreditkoll vad jag kan se! Hur blir det då när jag ska hämta bilen? Kontroll då lr? Och om det inte går igenom då?
Låter ju märkligt om dom skulle göra en sån koll efter dom beställt hem bil åt dig mm.
Måste ju redan vara klart nu innan.

mm tycker ju det men man vet ju aldrig när man inte skrivit på typ!?

Är ni säkra på att de inte har gjort någon form av mikroupplysning? För att kolla inkomst.

Han sa att han skulle göra en kreditkoll och höra av sig om det blev några problem, annars skulle han skicka avtalet! Fick avtalet igår , men ser ingen kreditkoll nånstans !

Han sa att han skulle göra en kreditkoll och höra av sig om det blev några problem, annars skulle han skicka avtalet! Fick avtalet igår , men ser ingen kreditkoll nånstans !
Har du kivra? Bisnode tex kan det ta ett tag innan det kommer till kivra...

Precis samma sak hände mig, skrev på leasingavtal, bilen (en Tiguan) beställdes och ingen upplysning gjordes. Det känns verkligen orimligt att de ska neka när avtal är påskrivet och bil beställd..

Tog ett par dagar innan upplysningskopian kom för oss. Om jag minns det rätt så var det någon dag efter avtalet signerats.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp