- Meddelanden
- 844
- Mottagna reaktioner
- 325
- Poäng
- 497
Tar dessa uc?
Ja väldigt svårt att bevilja hos dem inkomst 38000kr efter skatt som kört Tink som bekräfta min inkomst men avslag , ansök inte!Det är mobillån som ligger bakom de, tar bisnode
Jag blev beviljad 85000 kr igår, sökte i söndags men jag signerade skuldebrevet i måndags så väldigt snabb hantering. Utbetalt direkt efter manuell granskning och verifiering med Tink. 350000 kr inkomst, 12700 kr underskott. Hade dessutom en halv lön som syntes på kontot från månaden innan så väldigt skönt att dom beviljade trots det. Kollade inte vad jag hade för UC risk innan jag sökte, men efter ansökan har jag nu 3,1% vilket också antagligen beror på utnyttjade krediter som nu är avbetalade. I min ansökan angav jag att jag skulle lösa lån (småskit här och där) vilket jag också gjorde. Dom krävde inget bevis på detta, inget lösenkrav eller så. Betalningsplan på 7 år, kostnad 1700 per månad. Jag kommer att spara nästan 3000 kr varje månad. En bra tillfällig lösning.Så ingen blev beviljad hos de?
Uc risk? Dom tar bisnode.Jag blev beviljad 85000 kr igår, sökte i söndags men jag signerade skuldebrevet i måndags så väldigt snabb hantering. Utbetalt direkt efter manuell granskning och verifiering med Tink. 350000 kr inkomst, 12700 kr underskott. Hade dessutom en halv lön som syntes på kontot från månaden innan så väldigt skönt att dom beviljade trots det. Kollade inte vad jag hade för UC risk innan jag sökte, men efter ansökan har jag nu 3,1% vilket också antagligen beror på utnyttjade krediter som nu är avbetalade. I min ansökan angav jag att jag skulle lösa lån (småskit här och där) vilket jag också gjorde. Dom krävde inget bevis på detta, inget lösenkrav eller så. Betalningsplan på 7 år, kostnad 1700 per månad. Jag kommer att spara nästan 3000 kr varje månad. En bra tillfällig lösning.
Va hade du för betyg på Bisnode och övriga förutsättningar?Jag blev beviljad 85000 kr igår, sökte i söndags men jag signerade skuldebrevet i måndags så väldigt snabb hantering. Utbetalt direkt efter manuell granskning och verifiering med Tink. 350000 kr inkomst, 12700 kr underskott. Hade dessutom en halv lön som syntes på kontot från månaden innan så väldigt skönt att dom beviljade trots det. Kollade inte vad jag hade för UC risk innan jag sökte, men efter ansökan har jag nu 3,1% vilket också antagligen beror på utnyttjade krediter som nu är avbetalade. I min ansökan angav jag att jag skulle lösa lån (småskit här och där) vilket jag också gjorde. Dom krävde inget bevis på detta, inget lösenkrav eller så. Betalningsplan på 7 år, kostnad 1700 per månad. Jag kommer att spara nästan 3000 kr varje månad. En bra tillfällig lösning.