Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ny aktör, Equilo

Exempel (beräknat 2023-04-01): Beräknat med antagandet om en kredit på 70 000 kr med en löptid på 93 månader, som återbetalas med 93 lika stora månadsbetalningar, blir den effektiva räntan 19,59 %, inklusive den månatliga administrativa avgiften på 25 kr och uppläggningsavgiften på 295 kr. Krediträntan, som är rörlig, är för närvarande 17,27 % per år. Månadskostnaden är 1 397 kr och totalt att betala tillbaka blir 128 661 kr.

Så ingen blev beviljad hos de?
Jag blev beviljad 85000 kr igår, sökte i söndags men jag signerade skuldebrevet i måndags så väldigt snabb hantering. Utbetalt direkt efter manuell granskning och verifiering med Tink. 350000 kr inkomst, 12700 kr underskott. Hade dessutom en halv lön som syntes på kontot från månaden innan så väldigt skönt att dom beviljade trots det. Kollade inte vad jag hade för UC risk innan jag sökte, men efter ansökan har jag nu 3,1% vilket också antagligen beror på utnyttjade krediter som nu är avbetalade. I min ansökan angav jag att jag skulle lösa lån (småskit här och där) vilket jag också gjorde. Dom krävde inget bevis på detta, inget lösenkrav eller så. Betalningsplan på 7 år, kostnad 1700 per månad. Jag kommer att spara nästan 3000 kr varje månad. En bra tillfällig lösning.

Jag blev beviljad 85000 kr igår, sökte i söndags men jag signerade skuldebrevet i måndags så väldigt snabb hantering. Utbetalt direkt efter manuell granskning och verifiering med Tink. 350000 kr inkomst, 12700 kr underskott. Hade dessutom en halv lön som syntes på kontot från månaden innan så väldigt skönt att dom beviljade trots det. Kollade inte vad jag hade för UC risk innan jag sökte, men efter ansökan har jag nu 3,1% vilket också antagligen beror på utnyttjade krediter som nu är avbetalade. I min ansökan angav jag att jag skulle lösa lån (småskit här och där) vilket jag också gjorde. Dom krävde inget bevis på detta, inget lösenkrav eller så. Betalningsplan på 7 år, kostnad 1700 per månad. Jag kommer att spara nästan 3000 kr varje månad. En bra tillfällig lösning.
Uc risk? Dom tar bisnode.

Va hade du för betyg på Bisnode och övriga förutsättningar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp