Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nu försvann jobbet också!

Vad gör man då? Det tar ju tid innan man får ny inkomst och utan A-kassa har man ju 0 i lön. Man kan väl inte låta folk svälta ihjäl?

Försörjningsstöd blir det då..

Riktigt trist att höra. Har en vän som skrev till mig också som sa att hen blev av med jobbet förra veckan.

Mitt företag flaggade också för nedskärningar denna vecka så vi får se vad som händer.

Har ju inte den möjligheten längre tyvärr :'(
De skriker efter hjälp inom åldringsvården.
Har en vän som har skuldsanering som blivit deltidspernitterad och som nu ska jobba några dagar i veckan på hemvården för att kunna följa sin betalningsplan.

De skriker efter hjälp inom åldringsvården.
Har en vän som har skuldsanering som blivit deltidspernitterad och som nu ska jobba några dagar i veckan på hemvården för att kunna följa sin betalningsplan.

Jag har fått direktiv att vi inte får jobba vid sidan av vår permittering och dra in pengar på annat vis. Jag är också deltidspermitterad. Men kanske finns undantag om det är inom vården då :S

Helvete vad många som fifflar med detta.
Permitterar folk men låter dom fortsätta jobba som vanligt.

Helvete vad många som fifflar med detta.
Permitterar folk men låter dom fortsätta jobba som vanligt.
för jävligt rent utsagt! Det förstör för de som verkligen är i knipa. Men det verkar som att Magdalena har fått kännedom om detta så vi får hoppas att det kontrolleras bättre.

Jag har fått direktiv att vi inte får jobba vid sidan av vår permittering och dra in pengar på annat vis. Jag är också deltidspermitterad. Men kanske finns undantag om det är inom vården då :S
Var kom direktiven ifrån och vad ligger bakom detta?

Var kom direktiven ifrån och vad ligger bakom detta?
Jag är korttids permitterad från mitt arbete inom handeln, jag får inte jobba extra inom företaget pga just permitteringen men får jobba extra inom äldreomsorgen.
Jag måste ju kunna försörja mig, betala hyra samt följa min betalplan, el, mm.
Att jag får jobba extra står klart o tydligt på handelsanställdas hemsida.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp