Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nu försvann jobbet också!

De skriker efter hjälp inom åldringsvården.
Har en vän som har skuldsanering som blivit deltidspernitterad och som nu ska jobba några dagar i veckan på hemvården för att kunna följa sin betalningsplan.
Är jag som småbarnsförälder rätt där? Ständigt småsjuk.

Fan vad tråkigt, lider med dig!! :(
Hoppas verkligen det löser sig!

Var kom direktiven ifrån och vad ligger bakom detta?
Vi som är tillsvidareanställda fick massmejl från någon högt uppsatt person inom företaget. Vet inte vad han har för direkt position men det är dem direktiven vi fått. Min permitteringstid kommer minska nästa månad och jag kommer jobba mer.

Jag har inte handelsavtal som ovan utan hotel/restaurang.

Är jag som småbarnsförälder rätt där? Ständigt småsjuk.

Nej, det finns ingen som jobbar inom äldrevården som har småbarn. Eftersom du bara kan ha vissa typer av jobb som är speciellt anpassade till dig och din känsliga familjesituation som gör att du är ständigt sjuk så får du leva på bidrag i stället, om du inte lyckas hitta ett nytt jobb som är anpassat till dig.

Senast ändrad:
Jag är korttids permitterad från mitt arbete inom handeln, jag får inte jobba extra inom företaget pga just permitteringen men får jobba extra inom äldreomsorgen.
Jag måste ju kunna försörja mig, betala hyra samt följa min betalplan, el, mm.
Att jag får jobba extra står klart o tydligt på handelsanställdas hemsida.
Ja jag tänkte väl att ni borde få kunna jobba extra utanför företaget, vore konstigt annars.

Jag är korttids permitterad från mitt arbete inom handeln, jag får inte jobba extra inom företaget pga just permitteringen men får jobba extra inom äldreomsorgen.
Jag måste ju kunna försörja mig, betala hyra samt följa min betalplan, el, mm.
Att jag får jobba extra står klart o tydligt på handelsanställdas hemsida.
Det var precis dig jag menade i mitt inlägg men det förstod du säkert. ❤️

Nej, det finns ingen som jobbar inom äldrevården som har småbarn. Eftersom du bara kan ha vissa typer av jobb som är speciellt anpassade till dig och din känsliga familjesituation som gör att du är ständigt sjuk så får du leva på bidrag i stället, om du inte lyckas hitta ett nytt jobb som är anpassat till dig.
Spydiga människor som dig som sitter och skriver saker på internet är riktigt fräscha.

Tydligen togs mitt förra inlägg bort men jag hoppas verkligen du såg det.

Fast du skrev att du undrade om du som småbarnsförälder passade i vården...?
Jag vet inte vilka du tror jobbar i vården?

Fast du skrev att du undrade om du som småbarnsförälder passade i vården...?
Jag vet inte vilka du tror jobbar i vården?
Men har alla hål i huvudet här eller? Det pågår en pandemi. Du vet, saker som smittar? Jag har ingen aning om vilka som JOBBAR inom vården. Jag gör det INTE iaf.

Men har alla hål i huvudet här eller? Det pågår en pandemi. Du vet, saker som smittar?
Jo jag vet! Vi är många som går till jobbet varje dag med livet som insats. Vi kan inte vara egoistiska i detta läge. Vem ska vårda dig om du blir sjuk om man resonerar som du gör...?
Och nej jag har inte hål i huvudet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp