Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nu byter jag telefonnummer!!

Vilken intressant information för alla att veta,eller hur?
Jag har fått nog av alla aviseringar om att ditt förfallodatum närmar sig både genom sms och mail.Mail räcker.Behöver inte bli terroriserad per sms med.
Nån som vet nåt bra sätt att blockera försäljare mm?Det verkar inte fungera med nix tyvärr.

Jag gjorde likadant när jag släppte alla mina skulder ! Bolag som ringde säkert 4-5 gånger per dag och skickade sms hela tiden . Skaffade ett nytt kontantkort då ! Var så otroligt skönt att slippa samtalen och påminnelserna

Jag gjorde likadant när jag släppte alla mina skulder ! Bolag som ringde säkert 4-5 gånger per dag och skickade sms hela tiden . Skaffade ett nytt kontantkort då ! Var så otroligt skönt att slippa samtalen och påminnelserna
Ja det kommer ju sms även om kommande betalningar precis som om man inte vet datumet ändå.Det är ju bara stressande.

Numera måste väl kontantkort registreras också så det är väl bara en tillfällig lösning, är det inte enklare att blockera resp nummer?

Numera måste väl kontantkort registreras också så det är väl bara en tillfällig lösning, är det inte enklare att blockera resp nummer?
Det hjälper ej att blockera för då ringer det från andra nummer.Jag byter nummer och då till skyddat som inte finns på tex hitta,eniro mm.Då är det registrerat men inte i offentliga register utan hos mobiloperatören och skyddat.

Behöver inte registreras ! Min dotter hämtade ett comviq kort senast förra veckan i en butik och det är inte registrerat !

Behöver inte registreras ! Min dotter hämtade ett comviq kort senast förra veckan i en butik och det är inte registrerat !
Ok, då hade comviq fått till fel på sin hemsida.

"

Du har väl registrerat ditt kontantkort?​

Från den 1 februari 2023 måste alla kontantkort i Sverige vara registrerade enligt svensk lag. Du måste registrera ditt kontantkort innan du kan tanka det."

Hon har satt in kortet och vi kan ringa till det ! Hon är endast 8 år gammal så vi har inte laddat det :) funkade för oss iallafall :)

Sen du ju välja att ditt nummer inte är offentligt även om det är registrerat så det syns ändå inte för bolagen ;)

Byt dina kontaktuppgifter till ett nummer som ej används på respektive lånesida bara, har funkat för mig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp