Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nu behöver jag verkligen hjälp.

Jag tror inte TS bad om hjälp utan bara konstanterade att hon behövde hjälp och sedan skrev av sig ... tror det är vi alla som missuppfattat och tolkat det som att hon behövde råd och tips om hjälp!!!

Jag hoppas att de råd och den vägledning vi så många har skrivit kan hjälpa någon iaf...

Man får må dåligt fruktansvärt tråkigt. Men JAG tycker lite oavsett hur det psykologiska fungerar, att som man bäddar får man ligga. Jag hoppades själv på ett meteorit nedslag så att jag skulle slippa berätta men JAG hade inte rätt att vara ett egoistiskt svin längre. Så oavsett konsekvens så var det bara att berätta för mina närstående.
Gjorde du det precis innan du börja spela eller när konsekvenserna sjunkit in att du varit ett egoistisk svin. Gick du från spelet direkt till dina anhöriga och sa jag har precis just nu spelat bort vår sista krona eller tog det ett par dagar eller nån vecka kanske en månad med inkassokrav först innan det sjönk in?

Jag nådde en punkt då det helt enkelt inte gick längre. Ungefär som för TS innan hon lyckades få ett till lån. Jag har spelat bort den sista kronan varje månad från jag var 16 fram till minuten innan mitt stora erkännande. Tog bara 17 år ungefär. Usch vilket rikspucko jag är har vart...Bläää. Må vara en sjukdom men det är fan Äckligt hur JAG behandlat min familj. Jag tycker inte synd om mig själv eller nån annan spelberoende. Men jag önskar alla ett gott nytt 2019. Den ända som i slutändan kan lösa skiten ÄR DU SJÄLV!

Jag nådde en punkt då det helt enkelt inte gick längre. Ungefär som för TS innan hon lyckades få ett till lån. Jag har spelat bort den sista kronan varje månad från jag var 16 fram till minuten innan mitt stora erkännande. Tog bara 17 år ungefär. Usch vilket rikspucko jag är har vart...Bläää. Må vara en sjukdom men det är fan Äckligt hur JAG behandlat min familj. Jag tycker inte synd om mig själv eller nån annan spelberoende. Men jag önskar alla ett gott nytt 2019. Den ända som i slutändan kan lösa skiten ÄR DU SJÄLV!
Ungefär där TS var, precis. Hon är på väg till att lägga korten på bordet det är hela min poäng.

Jag har spelat bort alla mina pengar sen jag börja jobba vid 16 år ålder idag är jag 43 och har de senaste halvåret trots lite bakslag haft pengar på mitt konto jag har skulder kvar och jag har haft utmätning. Men jag har aldrig hatat mig själv för det jag hatat det faktum att jag har en beroende personlighet och att jag givetvis borde tagit det på allvar långt tidigare men verktygen som det oftast pratas om fanns inte och heller inte förståelsen från mig själv varofr jag söker mig till spel. Det finns där idag och mitt mål är att göra resten av livet bättre än det som varit jag har fått en chans till och denna gången har jag tagit den jag fick den av mig själv, precis som du säger är det i slutändan bara vi själva som kan påverka, men vi kan få hjälp på vägen, och där behöver vi bara i princip samma sak alla är lite olika funkar det för dig med självförakt för att hålla dig borta från spel är det ju bra för den saken skull men det måste vara jobbigt att känna så? Har du inte hatat dig själv färdigt? Om du vänt det du gjort del till att göra rätt för dig så förtjänar du inte mer skit du kommer ju bli påmind oavsett om du vill eller inte titt som tätt av konsekvenserna. Men förlåt dig själv och ha kvar garden ändå.

Önskar dig ett gott nytt med!

Jo men i det läget hon var i (och som jag var i) Så fanns det ingen annan utväg (enligt mig) Just där och då var det inget att fundera över. Antingen berätta och svälja skiten eller nån annan tråkig konsekvens. Jag gick inte och tänkte att imorgon ska jag. Utan jag körde på in i det sista. Jag går inte runt och hatar mig själv jämt har småbarn så finns inte tid till det :) Mår bra och ser framåt. Men den spelande jag är inte förlåten!

Wow. Vilken dåre.
Skit i att lyssna på experter då.

Det är inte så lätt att ta sitt liv som du tror.
Har försökt själv, många gånger.

Du kommer sluta på gatan, sanna mina ord. Håller med Terry men du fattar ju inte bättre än att vägra lyssna på folk som talar av tiotals och gemensamt hundratals år av erfarenhet.

Kan ju bara meddela att även jag fick in min hyra, fick egentligen uppskov till nästa månad, men jag sålde av massor jag har i lägenheten. Var nervös när jag fick swish betalning för mina saker. Hade de vart för tre dagar sen hade jag spelat upp det. Men idag betalade jag min hyra och el, en kaffemaskin en tv och lite kläder fattigare men en hyra är iaf betald. Jag ser svart ibland, men jag gav detta en chans och denna gången lyckades det. Obetalda lån, ja. Men mitt hem har jag kvar!

Kan ju bara meddela att även jag fick in min hyra, fick egentligen uppskov till nästa månad, men jag sålde av massor jag har i lägenheten. Var nervös när jag fick swish betalning för mina saker. Hade de vart för tre dagar sen hade jag spelat upp det. Men idag betalade jag min hyra och el, en kaffemaskin en tv och lite kläder fattigare men en hyra är iaf betald. Jag ser svart ibland, men jag gav detta en chans och denna gången lyckades det. Obetalda lån, ja. Men mitt hem har jag kvar!
Bra gjort! Var stolt, du tog ansvar och gjorde vad du kunde vilket resulterade till att du inte drog på dig ännu fler skulder. ❤️

Jag applåderar Dig !!! Bra jobbat !! ❤️
Att säkra sin bostad måste ALLTID ha högsta prioritet... alltid !!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp