Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nu är allt HELT katastrof - ingen bank

Du måste haft riktigt besvärlig transaktionsverksamhet på kontona om du blivit avstängd så pass mycket.

En bank kan förbjuda ditt bankid permanent o då hjälper Det inte öppna i ny bank då det blockeras där med. Storbankerna äger bankid tillsammans.

Då får man köra kort +dosa samt Freja till annat.

Du måste haft riktigt besvärlig transaktionsverksamhet på kontona om du blivit avstängd så pass mycket.

jag har omsatt ungefär 150 miljoner per år i spel. Kombinerat med skattefuffens från olika bolag, det har varit besvärligt. Jag förstår bankerna i att dom har agerat som dom har gjort.

jag har omsatt ungefär 150 miljoner per år i spel. Kombinerat med skattefuffens från olika bolag, det har varit besvärligt. Jag förstår bankerna i att dom har agerat som dom har gjort.

Vad har den enorma omsättningen resulterat i per år? Hur mycket minus/plus?

150millar per år? Ca 3millar i veckan vilka siffror i slutändan har detta gett?

Var kommer alla pengar ifrån? Då måste du vinna enorma summor också

Var kommer alla pengar ifrån? Då måste du vinna enorma summor också
Jag är från början rätt duktig på poker. Jag har vunnit några Scoop turneringar. High stakes cash game. Sen började jag med betting och slots. Det var så allt gick åt helvetet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp