Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nu är allt HELT katastrof - ingen bank

Jag har mitt lönekonto hos swedbank men också släppt skuld hos swedbank. Finns risken att de tar bort mitt lönekonto?

Jag har mitt lönekonto hos swedbank men också släppt skuld hos swedbank. Finns risken att de tar bort mitt lönekonto?
Öppna ett konto till för säkerhets skull, Skandiabank eller Nordea skulle jag rekommendera.

Hur släppte du den när de tar själva, utan någon faktura eller autogiro?

jag har omsatt ungefär 150 miljoner per år i spel. Kombinerat med skattefuffens från olika bolag, det har varit besvärligt. Jag förstår bankerna i att dom har agerat som dom har gjort.

Det var rätt mycket
Hur stora belopp var det i ekobrotten? Hur långt fängelestraff gav det dig?

Det var rätt mycket
Hur stora belopp var det i ekobrotten? Hur långt fängelestraff gav det dig?

totala summan var ungefär 710k. Jag fick 2,5 års fängelse. Detta är nog det absolut värsta jag varit med om i hela mitt liv. Inte för själva tiden jag satt inlåst, utan att hantera alla galningar som sitter inne. Ständigt orolig, rädd, dubbelbeläggning där man ibland kunde få byta rumskamrat flera gånger per månad.

men men, som man bäddar får man ligga.

totala summan var ungefär 710k. Jag fick 2,5 års fängelse. Detta är nog det absolut värsta jag varit med om i hela mitt liv. Inte för själva tiden jag satt inlåst, utan att hantera alla galningar som sitter inne. Ständigt orolig, rädd, dubbelbeläggning där man ibland kunde få byta rumskamrat flera gånger per månad.

men men, som man bäddar får man ligga.
Be nån vän som kan låta att ditt lön gå på hans konto eller om du har tjej familj .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp