Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Novo Nordisk vs konkurrenter – Erfarenheter av Ozempic och Mounjaro

Och du betalar sålänge du använder sprutorna? Eller man kan fula sig och betala en månad?

Och du betalar sålänge du använder sprutorna? Eller man kan fula sig och betala en månad?

Grejen är den att du får ju recept för 1 månad åt gången...
Men det är pissdyrt. Jag ska inte göra det efter den här dosen. Hjälper mig personligen ingenting.

Mounjaro bättre än Ozempic men kör 7.5 mg märker minimal skillnad på hungern blir bara yr om dagarna fast jag dricker massa vätska.

Kry, samma pris som vårdcentral, dem har något program så fick man dietist, sjuksköterska läkare och fysiotera, via mobilen. Kört några månader tycker det funkat bra. Bara boka om möten via appen smidigt som fan. Måste ha BMI över 30 tror jag

Grejen är den att du får ju recept för 1 månad åt gången...
Men det är pissdyrt. Jag ska inte göra det efter den här dosen. Hjälper mig personligen ingenting.

Mounjaro bättre än Ozempic men kör 7.5 mg märker minimal skillnad på hungern blir bara yr om dagarna fast jag dricker massa vätska.
Ozempic har fungerat bra för mig.
Jag gick ner 15kg innan ozempic, och har gått ner nästan 15kg till med ozempic.
har 10-15 kg kvar till "optimal" vikt. Är dock nervös över vad som händer när jag lägger av med Ozempic. Att betala 12k om året livet ut känns inte aktuellt xD

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp