- Meddelanden
- 103
- Mottagna reaktioner
- 57
- Poäng
- 177
Småflaskor där du blandar substansen med sterilt vatten.Vad är det för något? Alltså det fetmarkerade.
Småflaskor där du blandar substansen med sterilt vatten.Vad är det för något? Alltså det fetmarkerade.
Småflaskor där du blandar substansen med sterilt vatten.

Man kan äta precis vad fan man vill. Allt handlar om Kalorier in vs ut....Galet att ni lägger så mycket pengar på det helt ärligt! Jag köper vialformen utav en kompis som beställer från utlandet (självklart labb testat) och ja det funkar superbra! Jag tar mounjaro och gått ner lätt -5kg i månaden (utan träning) och då fortsätter jag ändå äta goda ostar och massa chark som innan hehe! Betalar 6000kr för 10x10mg vialer alltså 100mg totalt.
Går alldeles utmärkt med en vanlig spruta. Gör det varje månad.Det där hade jag inte orkat pyssla med däremot stör det mig att man inte kan få ut den där sista "golden dose" känns som att man kastar pengar![]()
Går alldeles utmärkt med en vanlig spruta. Gör det varje månad.
Kan du förklara hur?
PrecisMan kan äta precis vad fan man vill. Allt handlar om Kalorier in vs ut....
Prova du äta 4000kcal om dagen, så kommer du inte gå ner något i vikt..
![]()
How to get the 5th dose out of Mounjaro #mounjaro #weightloss #trending
I’ve partnered with Rightangled to offer discount codes to help make it more affordable:💉 SHANE10 – 10% off (valid on one-time purchase, reusable monthly, m...www.youtube.com
Att få i sig tillräckligt med protein är relativt viktigt, desto viktigare är att faktiskt börja träna sina muskler.Går man ner i vikt så är det oftast fett-vikt och inte muskler-vikt man vill tappa. Då ligger man i proteinrikt kaloriunderskott (alternativt kompletterar med proteinpulver).
Mattematiken och vetskapen hur man gör är enkelt. Sen är det upp till att vara disciplinerad